Pe lista de dorinte cosmetice

Cateva dintre produsele pe care le-am folosit pana acum sunt pe terminate si cum imi place mereu sa incerc altceva nou si poate chiar mai bun imi fac o lista cu dorinte. Cateodata uit si ma abat de la ea sau mai fac excese, dar acum mi-am propus sa o respect.

Si desi lista este ceva mai lunguta am zis astazi sa va arat doar trei produse, cele pe care mi le doresc cel mai mult, iar astfel poate primesc si cateva recomandari de la voi.🙂

Si iata la ce visez eu acum… :

Revlon

Mereu sunt cu ochii pe cele mai noi fonduri de ten pentru ca imi place sa incerc diferite texturi in functie de schimbarile si nevoile pe care le are tenul meu. De la Revlon nu am avut nici un fond de ten pana acum si desi am tot auzit multe pareri de bine despre Colorstay m-a deranjat faptul ca nu are pompita si nu mi l-am mai cumparat. Ei, dar acum au lansat Revlon Nearly Naked Foundation (sper sa il aduca si la noi) pe care tare mult imi doresc sa il incerc macar (chiar daca nici el nu are pompita :(). Am inteles ca are o texura light, foarte confortabila si o acoperire naturala, usoara spre medie. Pare ideal pentru mine.

RESIST Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 & Antioxidants

De la PAULA’S CHOICE vreau sa imi cumpar crema RESIST Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 & Antioxidants. Am avut o mostra cu ea in setul RESIST pe care l-am comandat acum ceva timp de pe site-ul PAULA’S CHOICE si mi-a placut. Desi pare mai potrivita pentru un ten normal sau uscat, cum este al meu pe timp de iarna, as putea sa o folosesc fara problema si acum primavara sau poate chiar la vara. Am stat ceva sa ma gandesc cat de mult imi place si daca merita sa investesc in ea; ce m-a convins a fost faptul ca este si o buna baza pentru aplicarea fondului de ten de la Bobbi Brown – Long Wear Even Finish Foundation care este unul dintre preferatele mele. Imi place de el deoarece este lejer, confera o nuanta naturala fetei si este foarte rezistent. Daaar, exista si un dar… trebuie aplicat pe un ten neted, uniform si perfect hidratat pentru a se intinde frumos si usor, iar crema aceasta rezolva toti cei trei pasi. Filtrul protector UVA & UVB SPF 25 mi se pare mai mult decat suficient deoarece si fondul de ten are SPF 15. Ce-i drept costa si cam mult, dar ma mai gandesc.

BOBBI BROWN LONG-WEAR EVEN FINISH FOUNDATION

Voi ce spuneti de ea, ati incercat-o? Ce crema cu SPF va place cel mai mult?

ABCDerm H2O

Stiti ca sunt mare fana a solutiei micelare de la Bioderma. Pur si simplu o iubesc. Este cel mai bun demachiant ever pentru mine. De curand au lansat si solutia micelara pentru bebelusi si copii ABCDerm H2O si tare mi-as dori sa incerc si varianta asta. Sunt prea curioasa.🙂 Si cum saptamana viitoare voi pleca cateva zile in vacanta parca nu mi-as cara dupa mine bidonasul cu Sensibio H20 de 500 de ml (cel pe care il folosesc acum). Nu este nici exagerat de scumpa pentru cei 100 ml – 13 lei. Voi ati incercat varianta pentru copii?

Si cam acestea sunt cele trei ispite. Prima in fata careia voi ceda va fi cu siguranta solutia micelara de la Bioderma ABCDerm H2O. Celelalte doua isi asteapta linistite randul.

Voi ce produse aveti pe lista de dorinte cosmetice?

Si pe final va dau un pont: Am vazut zilele trecute in Afi la Sephora palete Naked 1 de la Urban Decay.🙂

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Pe lista de dorinte cosmetice”

  1. si eu imi doresc fdt naked de la revlon. m-am tot uitat pe aici, dar inca nu a ajuns din pacate😦. nu am incercat micelara pentru copii, sper sa iti placa. deocamdata mai am un bidon imens de 500 ml din care am un recipient fain mic – de la o micelara micuta de la Yves Rocher – in care torn cand plec undeva. te pup, sper sa ti le iei pe toate si sa iti placa🙂

    1. In Anglia stiu ca a aparut. Ar trebui sa se gaseasca si in Franta lunile urmatoare.
      Si eu am avut bidonasul mic de la Bioderma, vroiam sa torn in el, dar nu reusesc nicidecum sa ii desfac capul.😦
      Multumesc frumos! Si eu sper🙂. Pup!

  2. paleta naked 1 este si la Sephora Ploiesti asa ca daca o luati spre munte pe centura dati si de shopping mall Ploiesti si gasiti paleta …..eu vreau naked 2 asa ca daca aflati ceva reduceri etc dati de veste.

Leave a Reply

