Kiko 380 Medium Grey

Kiko 380

Zilele trecute ma uitam printre ojele mele mai vechi incercand sa gasesc una pe care nu am mai folosit-o de mult pentru a-mi face manichiura de saptamana aceasta cu ea.

Cea care s-a facut remarcata a fost Kiko in nunta 380 Medium Grey. Nu obisnuiesc sa port culoarea gri pe unghii, dar aceasta oja imi place, pare interesanta. In sticluta nu e foarte atragatoare, dar odata aplicata pe unghii prinde culoare. (nici pozele cu aparatul nu prea ii fac cinste)

Kiko 380 Medium Grey

Ca mai toate ojele Kiko pe care le-am incercat se aplica destul de usor si nu e nevoie decat de un strat mai gros pentru a deveni opaca. Se usuca relativ repede si are o consistenta perfecta. Pacat ca acum s-a cam intarit si trebuie sa lucrez mai repejor cu ea.

Kiko

In poze sunt data cu doua straturi de oja peste un strat de topcoat. Da, ati citit bine, am zis sa schimb un pic locurile si am aplicat ca baza topcoat-ul Essence.

Oja are 11 ml, iar pensula este pe gustul meu, nici prea lata, nici prea subtire. Ca rezistenta este ok, se ia doar un pic la varfuri dupa 2-3 zile. Deobicei nu aplic topcoat pentru ca oja are un luciu frumos.

Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Kiko 380 Medium Grey”

  1. E faina, chiar daca gri-ul e mai trist in general. Am si eu una asemenatoare de la Flormar (cred) si desi nu o folosesc prea des, e o oja frumoasa. Pups!

  2. Mie îmi place foarte tare griul pe unghii, mai ales în anotimpurile reci. Culoarea e foarte frumoasă, să o foloseşti cu plăcere (şi mai des)!

  3. Nu vreau sa ma intorc in tara pana cand nu imi cumpar o oja Kiko. Partea mai putin buna este ca mi se par destul de scumpe: 4.90 euro o oja din ultima colectie. Astept reducerile, macar cele de 20% si tot e ok. Imi place aceasta nuanta, seamana cu o oja de la Oriflame care imi e tare draga.🙂

      1. Cele din colectia basic costa 3.90 euro, restul sunt 4.90. In aprilie vor avea din nou o reducere de 20% si atunci nu mai scapa, imi cumpar macar una sand. Foarte draguta nuanta aleasa de tine, imi place.🙂

      2. Multumesc frumos. Pai sa iti cumperi macar una, au nuante tare dragute. Si eu imi doresc o oja sand, am cazut ca si la P2 au aparut, dar aici nu se gasesc. Iar cele de la OPI sunt cam scumpe.

Leave a Reply

