Demachiantul pentru ochi si buze cu Argan de la Farmec

Farmec

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a lansat de curand o noua gama de produse pentru ingrijire ce poarta numele Farmec Natural.

Produsele sunt bogate in extracte si uleiuri naturale si au parfumuri hipoalergenice. Nu contin parabeni sau uleiuri modificate genetic, iar din respect pentru natura, produsele nu sunt testate pe animale.

Gama Farmec Natural conţine produse clasificate în functie de tipul de ten al fiecaruia dintre noi:

  • pentru tenul normal sunt recomandate produsele pe bază de Gălbenele
  • pentru tenul uscat/ sensibil, produsele pe bază de Argan
  • iar pentru tenul gras/ mixt,  produsele pe bază de Aloe Vera

Eu mi-am dorit foarte mult, inca de cand am aflat de noua gama, sa incerc demachiantul pentru ochi si buze cu Argan. In ultimul timp am tot auzit peste tot de calitatile uleiului de argan, numit si “lichidul de aur”, asa ca am devenit foarte curioasa.

Stiu ca multe dintre voi ati folosit si bifazicul de la Farmec in varianta veche cu echinaceea, dar cum eu nu l-am incercat nu pot sa sa fac o comparatie si va voi spune parerea mea strict despre acest produs. Nu sunt o fana a demachiantelor bifazice asa ca experienta mea cu aceste produse este destul de slabuta.

Demachiantul pentru ochi si buze cu Argan de la Farmec este ideal pentru a indeparta machiajul ochilor si in special rimelul. Se descurca foarte bine la treaba aceasta. Nu ma ustura deloc ochii de la el, este foarte delicat cu pielea, iar machiajul dispare intr-o clipita. Pe langa rolul de demachiant, datorita uleiului de Argan, acest produs iti va face pielea mai catifelata! Chiar daca solutia micelara Bioderma imi place mai mult pot sa spun ca acest produs imi curata ochii un picusor mai repede si ma bucur ca nu este nevoie sa insist foarte mult.

Farmec Natural

asa arata dupa ce am agitat flaconul

Cum il folosesc: Agit bine flaconul pana cand cele doua straturi se intrepatrund, iar apoi inmoi un disc cu demachiant si apas usor pe gene, masandu-le incet dintr-o parte in alta. Cele doua parti componente ale produsului se separa destul de repede dupa agitare, asa ca trebuie sa va miscati repejor.

Dozarea produsului ma mai incurca putin pe mine deoarece cand vreau sa-l torn pe discheta demachianta, datorita consistentei uleioase dar in acelasi timp apoase, curge usor si pe langa.

Acesta, dupa cum v-ati dat seama, este un demachiant pe baza de ulei. Sa zicem ca nu m-ar fi deranjat acest lucru, daca nu as fi simtit pelicula grasa-uleioasa pe toata pleoapa chiar si peste 30 de minute dupa folosirea produsului. Asa ca de cele mai multe ori ajung sa il clatesc. Totusi as putea sa ii gasesc un avantaj acestui lucru si anume faptul ca am putea sari uneori peste aplicarea cremei de ochi deoarece la cat de uleios este produsul ar putea hidrata mai mult decat suficient zona ochilor.🙂. Oricum ideea este ca pentru gusturile mele este un pic cam prea uleios.

Este un produs bine formulat si nici nu simt ca ar avea vreun miros mai ales unul care sa imi deranjeze simturile in vreun fel.

Ingrediente Farmec

Pretul lui este destul de ok: 9,32 RON pe site-ul Farmec si il puteti gasi la oferta prin unele supermarket-uri.

Cantitatea produsului este de 200 de ml, dar oricum se consuma destul de greu.

Daca va plac demachiantele pe baza de ulei eu va recomand sa incercati si acest produs.

Si daca deja l-ati incercat sunt curioasa sa stiu cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Demachiantul pentru ochi si buze cu Argan de la Farmec”

  1. Acesta este demachiantul meul preferat! Eu il ador, curata foarte bine si lasat tenul hidratat,ca sa nu mai zic de pret, care este foarte bun!
    Iar ca sa scap de uleiul acela care ramane pe ten aplic lotiune tonica!

    Felicitari pentru blog!

  2. Eu sunt foarte nemultumita de acest demachiant. Nu stiu cat ulei de argan contine avand in vedere cat de scump e (probabil un procent foarte mic, cat sa il poata trece pe eticheta), insa am avut de la inceput senzatia ca ma dau cu benzina pe fata (parafina e ingredientul principal), nu cu ulei. iar pelicula de parafina ramane pe ten si blocheaza porii. Eu personal nu il recomand, este de calitate proasta.

  3. Eu ma impac tare bine cu cel de la Balea, dar sigur am sa-l incerc si pe asta. Si cel de la Balea curge pe langa discheta, am facut multa risipa asa :))

  4. Mie nu imi plac deloc bifazicele astea pe baza de ulei, nu imi place cum curata deloc parca ramane uleiul ala pe fata si tb sa ma spal si cu un spumant de fata dupa, asa ca raman fidela apei micelare de la Bioderma.

  5. chiar azi l-am vazut prin magazine insa trebuie sa ma hotarasc daca raman fidela celui de la Balea, daca schimb sau caut unul sa il folosesc pe toata fata🙂 te pup si te astept si pe la mine

    1. Daca esti multumita de cel de la Balea atunci ramai la el. Din cate stiu este si ceva mai ieftin. Pe acesta de la Farmec nu ti l-as recomanda pentru toata fata, este mult prea gras.
      Te pup si eu!

  6. o sa il incerc cand ajung in tara, ingredientele sunt foarte ok. nu vad sa aiba parfum sau alti iritanti, ceea ce e minunat. pe cel vechi l-am incercat, dar ma usturau ochii de la ei, sper sa ma inteleg cu acesta mai bine. te pup!

Leave a Reply

