Cumparaturile cosmetice din ultima perioada

De astazi mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana la sfarsitul lunii cand voi pleca intr-o mini vacanta. A trecut si 1 martie, a trecut si 8 martie, nu mai am nici o scuza. Urati-mi succes, sper sa reusesc. Mai ales ca tocmai am vazut in magazine stain-urile de la L’Oréal– Glam Shine Stain Splash, iar nuanta Marilyn este minunata.

Dar pana una, alta, zic sa va arat ce mi-am mai luat pana acum.

Shopping

Mi-am cumparat din nou corectorul meu preferat de la Bobbi Brown, dar de data aceasta in nuanta Light Bisque, mult mai potrivita pentru tenul meu pe timp de vara. Puteti citi parerea mea despre acest produs aici. Eu il ador si este cel mai bun corector din tot ce am incercat eu pana acum.

La saloanele Anastasia Brow Studio au avut o oferta pe data de 8 martie, toate produsele erau reduse cu 15 %. Destul de putin zic eu, dar deoarece vroiam sa incerc Brow Fix-ul am zis sa profit acum de reducere. Inca nu l-am deschis, dar stiu ca il incercasem la salon si mi-a placut cum aranjeaza sprancenele.

Laptele demachiant cu ulei de Argan de la Farmec l-am gasit in DM, era la oferta la pretul de 7,3 lei. Cum cel de la Balea nature pe care mi-l cumparasem inainte nu prea imi place m-am gandit sa il inlocuiesc cu altul la fel de ieftin si sper mai bun. Pentru inceput ma cam deranjeaza mirosul😦.

Avand o slabiciune pentru corectoare si concealere, am la momentul acesta cred ca 7 la numar, mi l-am cumparat si pe cel nou lansat de cei de la MaybellineFit Me. Ca o prima parere imi place chiar destul de mult: se intinde usor, nu incarca zona din jurul ochilor si nici nu se strange urat in liniile fine. In ultimele zile numai pe el l-am folosit.

Balm Balm

Cei de la Biobeauty au deschis un magazin in mall-ul AFI Cotroceni si fiindca imi doream foarte mult sa incerc produsele Balm Balm mi-am cumparat balsamul hidratant pentru buze cu unt de shea si muscata trandafirie, varianta la tub. A costat 22 de lei. M-a atras foarte mult descrierea produsului “Protejeaza buzele de vant, apa sarata de mare, frig, de razele nocive ale soarelui. Contine numai ingrediente care sunt bune si de mancat, deci nu reprezinta nici un pericol pentru sanatate. Imblanzeste spancenele rebele, calmeaza cuticulele “inflorite” si are loc in orice geanta, orice buzunar, in orice bagaj. Vreti sa mergeti la munte si aveti nevoie de produsul perfect pentru orice situatie (maini uscate, ten aspru, cuticule “inflorite”, coate deshidratate), Balm Balm este raspunsul“.

Rujul de la Maybelline Color Sensational Vivids in nuanta Vibrant Mandarin pe care il stiti deja.🙂 Pe zi ce trece parca imi place din ce in ce mai mult.

Am profitat de oferta 1+1 gratis pe care au avut-o cei de la Topline pana pe 8 martie si mi-am cumparat samponul Tigi Bed Head Urban Antidotes – Resurrection Shampoo (era la pretul de 74lei) si gelul-crema Tigi Catwalk Your Highness Thickening Gel Creme (75 lei). Am platit doar crema iar samponul a fost gratis. Sa mai tot fie astfel de oferte🙂.

Saptamana trecuta am facut si o scurta “vizita” la dentist. Uitandu-ma asa prin cabinet am vazut mai multe produse GUM si mi-am amintit ca citisem de o pasta de dinti de la aceasta firma pe blogul Alinei. Am intrebat doctorita despre ele si mi-a spus ca sunt bune, iar pentru ce am eu nevoie imi recomanda pasta GUM CariesProtect. Aceasta folosita in mod regulat indeparteaza placa dentara si previne aparitia cariilor. Unde mai pui ca are si un gust delicios.

Si cam astea sunt toate. Iar de acum gata, nu mai cumpar nici un produs cosmetic decat in caz de maxima urgenta. Iar magazinele sper sa ma ocoleasca.

Voi ati incercat vreunul dintre produsele de mai sus? Daca da, pe care?

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Cumparaturile cosmetice din ultima perioada”

  1. Rujul ala e prea tare! Mult succes la ne-cumparaturi! Si eu mi-am propus s-o las mai moale cu achzitiile. dar tot mi-am luat 2 oje si un fond de ten si mai am nevoie de niste betisoare pentru cuticule, bla bla bla. E greu🙂

  2. Ce rau mi-a parut ca n-am putut si eu sa ma bucur de oferta Topline. Mi-a fost tare greu sa ma abtin, dar am reusit. O sa reusesti si tu😀
    Sa le folosesti iubita!

    1. Eu sper sa mai aibe oferte dastea ca sunt bune.
      Pai tu mi-ai zis de ea si daca tot am vazut ca iti place samponul am zis sa il incerc si eu.🙂
      Iti multumesc frumos! Te pup!

  3. Mi-am luat si eu corectorul Fit Me dupa ce am vazut ca e super laudat pe YouTube.
    L-am folosit de vreo 2 ori, dar imi place. Sunt curioasa cum mi se va parea mai incolo.
    Sa le folosesti cu drag pe toate!

  4. Cat e corectorul Fit Me? Chiar sunt in cautarea unuia nou, am Concealer in a Jar de la NYX, dar parca nu-mi mai place… Se “scorojeste” putin sub ochi… Cine vrea asta? Merge de minune pentru imperfectiuni insa.
    Astept mai multe detalii despre el, dupa ce-ti formezi o parere.

    1. Parca 5 euro si un pic am dat pe el. Nu stiu daca se gaseste inca la noi😦. Dar un concealer ieftin si care mie imi place este Wake me up de la Rimmel. Nu stiu daca l-ai incercat. Costa in jur de 21 de lei.

      1. Ah, ce pacat!😦
        N-am incercat Wake Me Up, dar cred ca i-as da o sansa. Ma cam enerveaza sa ma apuc iar de testat, sincer, asa-mi place cand am toate cele necesare intocmai pe nevoile mele, fara surprize neplacute si fara emotii.

    1. Si eu m-am hotarat sa ma duc abia pe 7 ca nu mai aveam sampon🙂. Dar sa stii ca se merita, mai ales ca intrau destul de multe produse la oferta.
      Si eu sper sa ma cumintesc🙂. Pup.

Leave a Reply

