Essie Fiji

Essie

Essie Fiji este una dintre cele mai iubite si purtate oje pe care le am de la Essie. Pur si simplu o ador. Imi place cum se vede pe unghiile mele, se intinde usor, se usuca rapid si am trecut si peste faptul ca devine opaca doar din doua straturi. Intr-un singur strat pensula lasa cateva dungulite, iar in trei nu am aplicat-o niciodata pentru ca mi se pare cam mult.

Cand nu am chef de culoare si vreau sa port ceva discret, dar in acelasi timp chic, apelez de fiecara data la Fiji. Este un roz-bej pudrat perlat, iar eu de cate ori o vad ma gandesc la o inghetata.🙂

Essie Fiji

Oja are o textura cremoasa si astfel aplicarea ei devine facila. Ce-mi place cel mai mult la ea, in afara de nuanta, e rezistenta pe unghii si timpul de uscare. Chiar am avut ceva emotii acum cand am aplicat-o pentru ca trebuia sa plec undeva, in 30 de minute. M-am imbracat, m-am incaltat si nu mi s-a stricat nici o unghie. Nu mai zic de faptul ca am purtat si manusi. La mine a trecut testul.🙂

Essie Fiji Nail Polish

Mie imi place si cu siguranta cand o voi termina mi-o voi mai cumpara. Merge foarte bine purtata ca oja de zi cu zi, la servici, la scoala…oriunde.

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut?

Ce oja Essie va place cel mai mult?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concursul de pe facebook. Mai aveti timp pana maine seara.

17 thoughts on “Essie Fiji”

  1. Poate e un pic offtopic intrebarea mea, dar am nevoie de mai multe pareri. Care e mai buna dpv calitativ? Essie, OPI, CHina Glaze, sau ORLY?

    1. Mie cel mai mult si mai mult imi plac ojele Zoya. Se intind bine si sunt foarte rezistente.
      Si Essie imi plac, dar la ele cam tine de noroc ce nuante iti alegi.
      OPI au nuante dragute, dar depinde de unghii cat sunt de rezistente.
      De la China Glaze am doar doua oje care sunt asa si asa.
      Iar Orly au oje frumusele, dar cam trebuie sa fii atenta cum le aplici.
      Eu iti recomand sa incerci Zoya si Essie.🙂

      1. Super…Zoia nu am vazut paleta de nuante, dar acum, ca mi-ai spus, o sa ma uit sa vad ce si cum. Multumesc frumos de raspuns.

  2. este foarte frumoasa. tocmai ce am comandat si eu una de la CHina Glaze care pare asemanatoare. abia astept sa o primesc si sa vad cum arata pe unghii🙂

Leave a Reply

