Label.m Peppermint Treatment

Label.m Peppermint Treatment

Era o perioada, in luna septembrie a anului trecut, cand parul imi cadea destul de tare. Poate ca unul dintre motive era si schimbarea anotimpului, dar pe mine acest lucru incepuse sa ma deranjeze ori de cate ori ma pieptanam sau ma spalam. Asa ca mi-am dorit o solutie pentru a trata aceasta problema.

Si mi-am cumparat acest tratament cu menta de la Label.m recomandat impotriva caderii parului. Era la oferta la targul de cosmetica desfasurat la Romexpo impreuna cu samponul Label.m Gentle Cleansing Shampoo, ambele produse fiind la pretul 67 lei. Samponul l-a luat o prietena, iar eu am oprit tratamentul.

Cum este descrisTratament cu menta care stimuleaza scalpul si activeaza circulatia sangelui in jurul foliculilor de par. Un puternic si revigorant tratament destinat femeilor si barbatilor.

De curiozitate am inceput sa il folosesc inca din prima seara. L-am aplicat direct pe scalp si apoi am intins produsul usor cu degetele pe lungimea parului. Are un miros intepator, usor mentolat si iti da senzatia acea de “raceala” a capului pentru a promova micro-circulatia. Il lasam sa actioneze in jur de 5 minute, apoi imi clateam parul si treceam la urmatorii pasi: spalat cu sampon, aplicat balsam…etc. Il foloseam cam o data la 3-5 spalari. Mie mi-a fost mai la indemana sa il intind pe parul uscat, dar cred ca se poate aplica si pe parul umed fara nici o problema.

Tratament Label.m Peppermint

Label.m Peppermint Treatment are o textura gel-cremoasa lipicioasa si o culoare albicioasa. Produsul iese destul de repede din ambalaj dupa cum vedeti si in poza (si tubul nici nu era indreptat cu capul in jos). As spune eu ca la cat de repede iese cam tot la fel de repede se si consuma.

Dupa clatire imi lăsa parul catifelat si suplu. Si chiar daca nu am observat foarte mari diferente cat timp l-am folosit, ce mi-a placut la el a fost faptul ca de fiecare data dupa ce ma dadeam cu el si apoi ma spalam, parca nu mai vedeam atat de mult par in cada. Inainte, cand ma clateam, credeam ca odata cu apa mi se duce si aprope tot parul din cap.😦 Cam atat de aiurea era.

Label.m

Acum mai am destul de putin din el, suficient cred pentru una sau doua aplicari. Spre norocul meu problema mea s-a rezolvat. Cateva fire tot mai pica la pieptanat, dar acest lucru este mai mult decat normal tinand cont si de faptul ca parul meu este destul de lungut (imi doresc totusi sa mai tai putin din el).

Si pentru cei interesati/ interesate am pus o poza si cu ingredientele (sper sa se vada si sa se inteleaga cat de cat bine).

Ingredients Label.m Peppermint Treatment

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Ce produse folositi voi atunci cand aveti probleme cu caderea parului?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook unde puteti castiga doua oje Golden Rose Jolly Jewels si un gel eyeliner de la Essence.

GR

9 thoughts on “Label.m Peppermint Treatment”

  1. Mie una mi-a făcut foarte bine. Și pt căderea părului și pt mătreață.Sunt foarte mulțumită de produs. Avem probleme mari cu mătreața, care era cam rezistentă la multe șampoane. Eu personal recomand Peppermint treatament. Să știți că există și varianta la 1 litru, care este mai convenabilă din punct de vedere financiar. Baftă !

  2. Nu l-am încercat, nu îmi place senzaţia de răcoare pe scalp, oricum sunt eu destul de friguroasă din fire🙂
    Din fericire nici probleme mari cu căderea părului nu am avut, dar dacă observ că începe să-mi cadă mai mult decât de obicei, merg la tuns şi gata, problem solved.

  3. Cred ca am sa folosec si eu, dar am sa-i transmit unei prietene care are aceasta problema. Multumesc.

  4. am un sampon si balsam de la label-m inca nefolosite, cat priveste caderea parului, am folosit de’a lungul timpului mai mult produse romanesti pe baza de petroleum, ardei iute, la care efecte imediate nu am vazut ci doar in timp

  5. Eheee vara trecuta aproape ca am ramas cheala. Am avut o perioada in care imi cadea parul excesiv de mult si nici pana in ziua de azi nu mi-am dat seama de cauza. De atunci am incercat diverse variante si am reusit sa-mi revin cu o combinatie de Biotina, vitamine, uleiuri naturale si diverse masti. De ceva timp ma bate gandul sa scriu un post despre problema pe care am avut-o, produsele pe care le-am folosit si efectele lor.
    P.S. Menta este buna impotriva caderii parului. Eu prefer sa-mi prepar o lotiune tonica cu ulei esential de menta sau rozmarin.

Leave a Reply

