February Beauty Favorites 2013

A trecut si februarie, luna cea mai scurta din an, urmeaza martie – preferata mea si odata cu ea sper sa vina si primavara in adevaratul sens al cuvantului.

Este timpul sa va arat si ce produse mi-au fost dragi in aceasta luna. Nu am schimbat foarte multe lucruri in rutina de ingrijire zilnica si nici produse de make-up nu prea am mai cumparat. Dar urmeaza luna aceasta dezmatul🙂.

February Faves

Blush-ul NARS Deep Throat. Imi place tare mult si cred ca o sa il tot folosesc luni bune si de acum incolo. Culoarea este superba, are o textura matasoasa, se intinde usor si rezista impecabil. Poate fi folosit si la un machiaj de zi cat si la unul de seara, in ambele situatii nuanta sa se adapteaza tenului si ii ofera o stralucire naturala.

Pudra pentru sprancene Brow Powder Duo Ash Blonde/Taupe de la Anastasia Soare Beverly Hills. Oricate produse pentru conturarea sprancenelor as incerca mereu ma intorc la ea. Are o textura catifelata, se intinde repede si este foarte rezistenta. Cele doua nuante sunt naturale si potrivite pentru sprancenele mele. O recomand cu drag, pe mine m-a tinut aprope un an si chiar o folosesc destul de des.

Crema-concealer Mario Badescu Drying Cream. Nu o sa scriu foarte mult despre ea pentru ca vreau sa ii fac un review detaliat. Pot sa va spun doar atat: daca aveti un cosulet mic, cat de mic si nu stiti cum sa scapati de el aceasta este solutia.  :)

Raspberry Shower Gel de la The Body Shop. Are un miros atat de delicios de imi vine sa gust din el la fiecare dus. Textura e la fel de delicioasa ca si mirosul lui. Este cumparat acum la reduceri si parca mi-as mai cumpara inca unul daca o sa mai gasesc.

Rujul-creion Just Bitten Kissable Balm Stains de la REVLON nuanta 015 Cherish Devotion. Nu este foarte rezistent, dar imi place ca este cremos si atat de placut de purtat.

Creionul Jumbo de la Nyx in nuanta French Fries. Are o nuanta draguta si atunci cand nu am timp de un machiaj mai elaborat il aplic doar pe el pe pleoapa mobila si apoi intind usor cu o pensula. Simplu si rapid.

Si gata.🙂

Voi ce produse preferate ati avut in luna februarie?

Va pup si va mai astept!

P.S. Maine am o surpiza pentru voi! Asa ca fiti pregatite🙂.

20 thoughts on “February Beauty Favorites 2013”

  1. Blush-ul e foarte frumos iar rujul Just Bitten e clar pe wishlist, macar unul si tot imi iau. Nu obisnuiesc sa port ruj dar ceva imi spune ca voi avea o relatie frumoasa cu acestea :))

Leave a Reply

