Golden Rose Jolly Jewels 105

GoldenRose

Mi-am dorit sa incerc aceasta oja sclipicioasa de la Golden Rose, din colectia Jolly Jewels deoarece imi plac foarte mult combinatiile de verde cu mov. Mi se par potrivite pentru bluze, esarfe si acum, mai nou, pentru unghii.

Golden Rose Jolly Jewels

Golden Rose Jolly Jewels cu numarul 105 are ca baza un lac cremos, rozaliu-lila ce contine particule mai mari sau mai mici de sclipici verde-smarald respectiv mov. Se intinde foarte bine, la fel ca si 110 si se vede tare frumos pe unghii, seamana cu un praf magic. Am nevoie de doua straturi sau un strat mai gros ca sa prinda forma, acum depinde si cat de mult sclipici se ia pe pensula. Timpul de uscare este foarte scurt, maxim 10 minute.

Mai jos am pus o poza si cu unghiile mele abia taiate si pregatite pentru oja.🙂 Dupa aceea am aplicat si basecoat, dar am uitat sa mai fotografiez.

Unghii-taiate

Oja Golden Rose

Golden Rose 105

Golden Rose Jolly Jewels 105

Mie imi place oja! Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

37 thoughts on “Golden Rose Jolly Jewels 105”

  1. Vai de viata mea de nail polish addicted, ca le caut pe cele din colectia jollye jeweles si nu gasesc decat 2-3 nuante😦. Oricum sunt superbe toate…

      1. Pe toate! :)) Nu chiar pe toate, dar aproape…Nu o am decat pe 108….Vroiam insa neaparat sa gasesc de la 101 la 107, respectiv 109, 111, 112, 114, 115, 121. Le-am gasit doar pe cele ce nu-mi plac😦. Si la extra pret!

      2. Multumesc dar mai intai cred ca O sa ma perind prin Afi zilele astea poate poate le gasesc, caci in Sun Plaza nu le-am gasit si nici in OBOR….😀

  2. produsele pot fi gasite in bucuresti in urmatoarele locatii:

    – magazin bucur obor , intrarea de langa DM, spre covoare pe dr

    – cora lujerului (insula)

    – incinta emag crangasi (magazinul de la intrarea de la metrrou

    – statia de metrou unirii 2 (chiosc chira)

    urmand ca in viitor ele sa poata fi gasite in mai multe locatii.
    importatorul si distribuitorul produselor este Sc Andralex Trade galati

  3. Urghh m-au innebunit ojele astea de la Golden Rose. Nici pana acum n-am reusit sa dau de ele! Cum nici de Golden Rose Scale Effect n-am reusit sa dau….
    Sa o folosesti cu placere!

  4. E super, de fapt mie imi place toata colectia🙂. Astept cu nerabdare sa ajunga si pe la mine prin oras!
    Cred ca merge excelent si peste alte culori, as incerca peste mov inchis sau negru, dar si peste alb.

Leave a Reply

