Tag: Zece de pe Youtube

YouTube

Am primit acest tag de la scumpa de Delia careia ii multumesc frumos. Si stiind ca cea mai mare parte a serii o dedic filmuletelor de pe youtube am zis ca nu am cum sa nu o onorez. Daca pana acum doi ani, seara cand veneam acasa, abia asteptam sa urmaresc serialele mele preferate, acum le-am cam lasat balta (bine, cele mai multe dintre ele s-au terminat :() si ma uit mai bine la fetele de pe youtube.

Lisa Eldridge

1. Prima este Lisa Eldridge. Fara indoiala este preferata mea. Ma uit cu interes la fiecare filmulet pe care il posteaza si atunci cand o urmaresc nu mai aud pe nimeni din jurul meu.🙂 Daca am mai mult timp la dispozitie intr-o zi, imi aleg unul dintre filmuletele cu machiajele pe care le realizeaza, il revad si incerc sa ma machiez si eu la fel. Este o continuă sursa de inspiratie pentru mine.

Fleur De Force

2. FleurDeForce. Imi place tare mult de ea, este pe stilul meu: cum se imbraca, cum se machiaza si ce produse foloseste. Desi este englezoaică, nu stiu de ce, dar mereu imi vine sa ii zic irlandeză. De fapt asa si vorbesc despre ea “irlandeza”:) Ii urmaresc cu drag haul-urile si produsele favorite ale lunii.

Annie Jaffrey

3. AnnieJaffrey. Este din Elvetia, Geneva, dar acum locuieste la New York. Initial ii urmaream blogul, iar apoi am inceput sa ma uit si pe youtube la ea. Arata foarte bine, se imbraca frumos si imi place cum vorbeste. Pare o persoana tare prietenoasa si de treaba.

DulceCandy

4. DulceCandy. Imi plac filmuletele in care isi prezinta toate lucrurile pe care si le cumpara si sunt o groaza. :) Cele doua videoclipuri Getting Ready in the Morning si Getting Ready for Bed Routine mi s-au parut foarte bine realizate.

Missglamorazzi

5. Missglamorazzi. Este tare simpatica si ti se face drag de ea de cate ori o urmaresti. Imi plac mult filmuletele de tipul Get Ready With Me! sau GIY.

6Tanya Burr. Face niste tutoriale dragute de make-up si multe dintre produsele pe care le foloseste imi plac si mie.

Amarixe

7. Amarixe. Ii urmaresc si blogul si canalul de beauty de pe youtube. Imi place sa ma uit la videoclipurile cu produsele consumate, Products I’ve Used Up! asa cum imi place sa citesc postari similare si la blogeritele pe care le urmaresc.

CheckInTheMirror

8. CheckInTheMirror. Nu adauga foarte des filmulete pe canalul de beauty, dar i le urmaresc mereu cu foarte multa placere. Are si o voce tare frumoasa.

ThatsHeart

9. ThatsHeart. Are o voce mai diferita, ca de copilas asa, dar imi place mult de ea. Este si foarte vesela si te binedispune ori de cate ori te uiti la ea.

Beautycrush

10. B e a u t y c r u s h. Am descoperit-o de curand si abia acum incep sa o urmaresc in mod constant. Este tare draguta, imi plac ochii ei si parul carliontat.

Si cam acestea sunt fetele cu care imi “petrec” eu serile. Pentru mine conteaza foarte mult la ele cum vorbesc si cat de bine isi realizeaza materialele.

Voi urmariti filmulete pe youtube sau nu aveti rabdare?

Daca va place acest tag eu va invit sa il preluati sau sa imi scrieti la comentarii care sunt preferatele voastre.

Eu mi-as dori sa citesc tag-ul si pe blogul Alexandrei Alice Wonders, Georgiei Georgia’s Mirror Blog, Silviei Testaholic, Cristinei Shopping Therapy, Mihaelei About women and not only, Oanei It’sFridaySomewhere si oricine isi mai doreste.

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Tag: Zece de pe Youtube”

  1. Da da da,ti-l fur,imi place la nebunie,si ma bucur ca printre preferatele tale se regasesc si 4 preferate ale mele :* te-am pupat si imediat cum il fac te si anunt🙂

Leave a Reply

