Almost Empty

Astazi vreau sa va vorbesc despre produsele pe care le-am consumat mai mult de jumatate, unele sunt aproape pe terminate si inca nu am apuc sa scriu pe blog despre ele.

Balea Med

Primul este laptele demachiant de la Balea Med, pentru piele foarte sensibila. L-am cumparat mai mult de curiozitate, fiind un produs destul de accesibil, 12,3 lei. Cel pe care il foloseam inainte, de la Melvita, se terminase si mi-am dorit sa mai incerc si altceva. Eu fac parte din acea categorie de consumatoare care prefera laptele demachiant, asa ca trebuie sa am mai mereu la indemana un astfel de produs.

Balea Med are textura cremoasa si fina in contact cu pielea, se intinde usor pe fata, nu are nici un iritant, dar nu curata foarte bine machiajul, cel putin pe tenul meu. Am nevoie de 3-4-5 dischete de bumbac pentru rezultate bune si nici asa nu sunt foarte multumita. L-am folosit mai mult dimineata, inainte de a ma machia. O sa ma mai dau cu el pana se va termina, dar nu stiu daca il voi mai cumpara.

Balea Nature

Ieri, fiind intr-o scurta vizita prin magazinul DM, mi-am cumparat si demachiantul Balea Nature pe care l-am folosit in aceasta dimineata si ca o prima impresie nu imi place. O sa il mai incerc si revin un review amanuntit.

DuschDas Magnolia

Deodorantul roll-on cu extract de magnolie de la Duschdas. Este preferatul meu si cel mai eficient din tot ce am incercat eu pana acum.

De vreun an-jumatate il tot folosesc. Prima oara l-am cumparat din Germania, mi-a placut mult si mi-am mai cumparat inca doua – Traumland si Magnolia. Dar celui cu magnolie i-am ramas fidela.

Asa ca daca sunteti curioase sa il incercati si voi, il gasiti in Germania sau Austria in magazinele DMMüller..etc. Eu mai am destul de putin din acesta si nu stiu ce o sa ma mai fac pe urma. (Apropo, daca sunteti din Alba Iulia l-am vazut si in Cetate, in magazinul cu produse nemtesti. Cu prima ocazie o sa ma duc si eu sa mi-l mai cumpar.)

Are un miros placut si chiar protejeaza 24 de ore, asa cum scrie pe ambalaj. L-am folosit si vara si iarna si sunt foarte multumita de el. Nu contine alcool, este foarte bland, chiar si dupa ce ma epilez cand pielea axilei este mult mai sensibila.

Apivita-handcare

Crema pentru maini Apivita Handcare cu aloe si miere. Este singura crema de maini pe care s-ar putea sa o termin.🙂

Nu neaparat pentru ca este preferata mea, dar o tin pe noptiera si cum ma sui in pat imi si amintesc sa ma dau cu ea. Are o textura light, hidrateaza bine si intra destul de repede in piele, lucru care imi place.

Debenhams

Si pe final va arat o poza cu achizitia de astazi. Imi plac foarte mult esarfele si cand am gasit-o pe aceasta la Debenhams, redusa de la 100 de lei la 20 lei, va dati seama ca nu am rezistat. Are un material foarte fin si placut la atingere.

Voi ati incercat vreunul dintre produsele de mai sus?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Almost Empty”

  1. Am mai citit despre demachiant ca nu face fata, bioten am folosit si mi-a placut mult, acum folosesc de la farmec, insa cum in ultima vreme cu herpesul nu m-am machiat cine stie ce, o mascara si atat, nu pot spune cat de bun e. Indeparteaza cu usurita rimelul in orice caz.

    Esarfa e super tare, cu doua fete🙂

  2. n-am incercat nimic, dar ma tenteaza crema de maini. desi ar trebui as ma opresc, pentru ca deja am foarte multe incepute si cred ca imi ia vreo 2 ani ca sa le termin….

    1. Nu am incercat apa micelara de la Balea. De cand mi-am facut stocuri de Bioderma nu mai imi trebuie altceva :)). Este o singura esarfa. Iti multumesc frumos!🙂

  3. Am incercat si eu demachiantul Balea Nature. Cu discheta nu se ia nimic, dar in schimb am incercat sa imi torn in palma produs si apoi sa il intind pe fata si dupa sa ma spal cu apa calduta. Asa e mai acceptabil, dar nu e cine stie ce🙂

  4. Nici mie nu imi place de nicio culoare demachiantul Balea med. Pe mine ma ustura si ochii de la el (nu il folosesc la ochi, dar imi mai ajunge din greseala) si ai dreptate ca nici nu curata bine.

Leave a Reply

