OPI Hot & Spicy

Daca pana acum ceva timp aveam doar o singura oja OPI, nu stiu de ce, nu prea eram atrasa de ele, acum am deja cinci si colectia se tot mareste🙂.

OPI Hot & Spicy

Pentru saptamana aceasta am ales sa port pe unghii Hot & Spicy, oja ce face parte tot din colectia Hong Kong lansata in primavara lui 2010. “A sizzling coral that’s a kung pow wow!” asa este descrisa de cei de la OPI.

Pe Hot & Spicy eu o vad portocalie, cu o mica tenta de corai si de cate ori ma uit la ea ma gandesc la un serbet cu piersici si trandafiri. Si asa de pofta mi s-a facut acum…

OPI Hot & Spicy Nails Polish

Are o texura cremoasa, se intinde binisor si ca sa se vada bine este nevoie sa aplic doua straturi. Daca nu sunt foarte atenta la al doilea strat, pe unghie se formeaza dungulite din acelea enervante (veti observa mici probleme la degetul aratator). Se usuca si destul de repede asa ca trebuie intinsa cu grija.

Astazi este a patra zi de cand mi-am facut unghiile si arata inca destul de bine, asa ca as putea sa spun ca este si rezistenta.

Hot-&-Spicy

 

Opi

Cred ca o culoare mai potrivita pentru primavara-vara, dar eu am ales sa o port si acum. Imi place cum straluceste, mai ales la lumina artificiala, asa ca nu am mai aplicat topcoat. In functie de lumina isi schimba si culoarea.

Voua cum vi se pare?

Urmatorea oja OPI pe care mi-o doresc mi-ar placea sa fie galbena, cam cum este aceasta din noua colectie: Oy—Another Polish Joke!.

opi-oy-another-polish-joke

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “OPI Hot & Spicy”

  1. si eu am o nuanta asemanatoare (Daca nu..e chiar asta :)) ) . A fost prima mea oja OPI. Pana la ea..nici eu nu eram atrasa si acum am cateva si mai planuiesc sa-mi iau :))

Leave a Reply

