Balea Creme-Öl Dusch Peeling “Indian Chai”

dm

La ultima mea vizita in magazinul DM mi-am cumparat si acest ulei-crema pentru dus de la Balea. Exfoliantul pe care il foloseam anterior mi se terminase si vazand-ul pe acesta in magazin am zis sa il incerc, fiind si destul de ieftin, 6,99 lei. Recunosc, m-a atras foarte mult si poza de pe ambalaj, vanilie, scortisoara…hmmm..ce deliciu.

Balea Creme-Öl Dusch Peeling “Indian Chai”

Contine particule microfine dese, care in contact cu apa aluneca pe piele pentru a indeparta imperfectiunile si stratul de celule moarte de la suprafata pielii. Are o culoare alba-galbuie si o textura cremos-apoasa. Contine ceai indian chai, vanilie si ulei de migdale (pentru hidratare).

Mie, in general, imi place sa folosesc exfoliantul pentru corp cam o data la 3-4 seri pentru a ajuta pielea sa se regenereze.

Pe acesta nu imi vine sa il folosesc atat de des, nu stiu de ce. Poate ca mirosul nu este atat de imbietor pe cat mi l-as fi dorit. Nu spun ca este neplacut, dar il simt usor artificial si acest lucru ma da inapoi.

Ca produs pare bun; dupa aplicarea lui pielea devina mai fina si mai alba. Il pun in palme si apoi masez cu mainile fiecare picior. Si da, numai pe picioare l-am folosit pana acum. Pe maini folosesc un alt produs sub forma de sapun. La clatire face foarte multa spuma si contrar aparentelor mirosul se pastreaza subtil pe piele.

Cantitatea tubului este de 200 ml, suficienta zic eu pentru 10-12 utilizari, poate chiar mai multe.

Nu stiu daca l-as mai cumpara, dar la pretul pe care il are merita incercat.

Voi ce produse Balea pentru corp folositi si va plac?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Balea Creme-Öl Dusch Peeling “Indian Chai””

  1. Am avut si eu exfoliantul, nu m-a dat pe spate, dar nici nu l-am urat. Eu sunt indragostita pana peste cap de Sopa&Glory chiar daca mirosul este destul de artificial😀

  2. Hmm de multicel n-am mai fost in vizita pe la DM. Ma tenteaza sa incerc si eu Balea Indian Chai … am tot citit review-uri despre el in ultima vreme🙂.
    Sa le folosesti cu placere pe toate!

  3. ma tenta si pe mine asta…dar nu l-am luat, am mai avut un exfoliant de genul si nu mi-a placut deloc textura. De aia nu l-am luat.
    Am mirosit si sapunul cu guma de mestecat, dar parcă miroase a banane :))

    Mie îmi plac gelurile de duș de la Balea, sunt așa aromate … și cam atât că nu prea lasă pielea hidratată și au textura destul de apoasă.

    Am mirosit azi gel de duș / loțiune de corp cu miere și lapte de la Balea… l-am simțit în vestiarul de la sală și l-am văzut . Când ajung la DM știu ce să îmi iau hi hi

    1. Da, miroase dragut sapunul, eu il tin la bucatarie si ma dau cu el dupa ce spal vasele.🙂
      Asta cam asa este, textura gelurilor este destul de apoasa, nici pe mine nu prea ma incanta.
      Nu il stiu pe cel cu miere, m-ai facut curioasa.

Leave a Reply

