Fluid extraordinar de zi Melvita

Melvita

Am vrut sa scriu despre acest produs inca de anul trecut atunci cand l-am primit pentru a-l incerca. Dar abia astazi am reusit sa imi adun toate ideile si sa le pun cap la cap.

Melvita este un brand originar din Franta ce promoveaza formule naturale, formule ale viitorului, un viitor lipsit de conservanti si bogat in fibre si resurse luate din natura.

Eu am mai folosit de la ei, daca mai tineti voi minte, laptele demachiant cu trandafiri (care mi-a placut mult), crema pentru ingrijirea mainilor Melvita si apa florala de trandafir Melvita.

Produsul despre care va voi scrie astazi face parte din gama Bio-Excellence cu produse potrivite pentru toate tipurile de ten. Folosite in mod constant acestea reduc aparitia primelor semne ale imbatranirii, amplifica luminozitatea tenului si imbunatatesc fermitatea pielii.

Fluide-Extraordinaire-pour-le-Jour-Bio-Excellence-Melvita

Fluidul extraordinar de zi, caci el este produsul vedeta a acestui articol, am inceput sa il folosesc de prin luna septembrie a anului trecut. Am fost foarte curioasa sa il incerc deoarce citisem de contributia sa la atenuarea liniilor de expresie, a imperfectiunilor, petelor maronii si totodata la refacerea pelicului hidrolipidice a pielii.

La primele utilizari nu m-a incantat foarte tare si l-am dat la o parte; ma mai dadeam doar din cand in cand cu el.

Ei, dar de doua luni am inceput sa il folosesc din nou, de data aceasta in mod constant, in fiecare dimineata si imi place tare mult. Se intinde frumos, are o textura usoara, confortabila si intra repede in piele. Ingrijeste, hidrateaza si este si o baza buna pentru aplicarea fondului de ten (mai nou, deoarece la inceput, atunci cand aplicam fondul de ten peste, se sfaramita asa ciudat, acesta fiind si motivul pentru care nu mi-a placut). Poate ca era si vina tenului meu usor bronzat sau poate ca el este un produs care se intelege mai bine cu tenul normal-usucat, asa cum il am eu acum.

Lotiunea fluida extraordinara de zi Melvita contine un adevarat cocktail de flori si fructe: pudra de orez si ulei din prune pentru matifierea si catifelarea tenului, imbinate cu actiunea reparatoare a aloei vera si a apei florale de mac. Mirosul insa nu este cel mai minunat, ducandu-ma mai mult cu gandul la un cocktail medicinal, dar m-am obisnuit cu el si nu ma deranjeaza, ba chiar acum pot spune ca imi place si ca i se potriveste.🙂

Bio Excellence Fluide extraordinaire jour

Imi place si ambalajul, recipientul fiind cu pompita. La o aplicare imi sunt necesare doua-trei pompite: una pentru obrazul drept, una pentru obrazul stang si una pentru gat. Cantitatea de 50 ml este mai mult decat suficienta pentru mine; astfel nu ajung sa ma plictisesc de produs.

Melvita Fluide extraordinaire pour le jour

Pretul lui este undeva in jur de 130 de lei fiind disponibil in farmaciile Sensiblu (cele cu produse Melvita). In perioada aceasta am vazut ca au multe reduceri la mai toate produsele.

Voi l-ati incercat? Ce produse Melvita ati folosit pana acum?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Fluid extraordinar de zi Melvita”

  1. Păcat că nu are SPF, eu ziua nu pot să ies din casă dacă nu aplic ceva cu spf :)) De fapt, aplic şi în weekend, când de cele mai multe ori stau în casă.

  2. Eu am doua produse Melvita din gama Apicosma si nu imi place mirosul deloc. Balsamul fondant de corp e foarte bun ca textura, hidrateaza, dar miroare foarte intepator si parca a miere. A miere, dar rau nu a miere in sensul bun.
    Crema de maini Apicosma e banala, miroase f rau, m am straduit sa o folosesc pentru ca era pacat de bani, dar ieri le am aruncat pe amandoua. Am decis ca viata eprea scurta sa suport acel miros si pentru o clipa in plus:)

  3. Momentan folosesc dimineata un serum Paula’s Choice din gama Skin Balancing si crema Resist cu SPF 30 de la aceeasi firma. Folosesc in fiecare seara BHA si am nevoie de protectie solara adecvata.
    Din descrierea ta suna tare bine produsul, dar n-am gasit SPF-ul, asa ca nu cred ca l-as cumpara, ca la mine se impune sa aiba.

Leave a Reply

