NARS Deep Throat Blush

NARS blush

In urma cu cinci ani nici nu stiam ce este acela un blush si de ce trebuie sa il folosesc. Acum mi-a devenit cel mai bun prieten si chiar daca intr-o zi nu ma machiez foarte mult, cu putin blush tot imi dau in obraji.

Preferatul meu la momentul acesta este NARS Deep Throat. L-am cumparat in decembrie, in timpul vacantei de la Paris si ma bucur tare mult: este un fard de obraz incredibil de frumos.

NARS

Se intinde foarte bine pe pometi aplicat cu pensula, are luminozitate si ofera intregului machiaj un aspect rafinat. Il pot folosi atat la un machiaj de zi cat si la unul pentru seara, in ambele situatii tenul capata o stralucire sanatoasa.

In ultimele saptamani m-am dat aproape in fiecare zi cu el, atat de mult imi place si simt ca mi se potriveste. Are o textura fina, foarte placuta pe piele si este un produs destul de pigmentat; numai daca ating un pic obrazul cu varful pensulei se observa imediat.

NARS Deep Throat Blush

In magazin, printre zecile de blush-uri la care m-am tot uitat si pe care le-am incercat (imi venea sa mi le cumpar pe toate, nu alta :)), Deep Throat m-a atras cel mai tare cu nuanta sa: o piersicuta trandafirie si senzuala cu mici, mici particule fine care atrag lumina in obraji. Cum sa ii pot rezista?

NARS Deep Throat

Daca va uitati la poze pare ca abia l-am folosit, dar eu m-am dat cu el, cam de o luna, every day. In ritmul acesta cred ca o sa ma tina mult si bine.🙂 Oricum, la vara, pe tenul si mai bronzat, am de gand sa profit din plin de el.

Ador si cutiuta in care vine ambalat: este atat de dragalasa si micuta.

NARS Deep Throat Blush Review

Deep Throat

Eu am mai avut in trecut de la Nars si blush-ul Super Orgasm, dar facand o comparatie acum, Deep Throat imi place ceva mai mult.

Voi ati incercat vreun blush de la NARS? Care este preferatul vostru? Eu mai visez si la alte nuante.

Am pus si doua poze cu produsele Nars din Sephora, ca sa vedeti cat de frumoase sunt.

Nars Sephora Paris

Nars Sephora

Va pup si va mai astept!

P.S. Pana maine la ora 17:00 mai aveti timp sa votati manichiura preferata aici. Puteti castiga 1 dintre cele 3 seturi formate din 2 oje OPI si o lotiune OPI Avojuice.

30 thoughts on “NARS Deep Throat Blush”

  1. Eu am Orgasm si Angelika, dar le am cam uitat in sertar… Poate le voi cauta sa le mai folosesc dar nu prea folosesc blush acum:(
    Mai am si multiples de la nars – niste batoane crema, tot asa nu prea le folosesc
    Si gloss ul orgasm – o dezamagire.
    Intr-o vreme imi luam de pe hqhair multe produse nars dar pe mine nu m-au convins! Nu ma mai tenteaza nimic de la ei.

  2. E absolut superb! Nu am incercat blush-uri asa scumpe, cu prima ocazie cand vreau sa ma rasfat (si daca voi avea cum sa cumpar) de la NARS voi alege 1 nuanta. Bine, as vrea si eu o paleta intreaga dar fie, ma multumesc cu 1🙂

    1. Asa este!. Chiar iti recomand. Macar un blush Nars tot trebuie sa incerci.
      Si o paleta cu mai multe miniblush-uri se merita, dar acestea apar deobicei in colectiile de Craciun.

Leave a Reply

