MAC Painterly Paint Pot

Pana acum vreo 2 ani credeam ca primerul, fie el de fata sau de ochi, este doar un instrument de marketing. Ulterior, tot testand si incercand produse am hotarat sa-i acord o sansa pentru a ma convinge de calitatile si avantajele folosirii lui.

Fidela i-am ramas celui special conceput pentru ochi.

Nu am pleoapele foarte uleioase, dar nici uscate, asa ca daca nu vreau ca fardul sa se intinda sau sa se stranga urat in pliurile pleoapei dupa numai cateva ore, folosesc de fiecare data cand ma machiez o baza.

Desi preferatul meu ca primer pentru ochi este cel de la NARS – Smudge Proof Eyeshadow Base, in ultimul timp am ales de cele mai multe ori, ca baza pentru machiajul pleoapelor paint pot-ul de la MAC in nuanta Painterly.

MAC

Imi place ca are o culoare discreta, apropiata de cea a pielii mele; texura este cremoasa, foarte light, usor de aplicat si un singur deget este suficient pentru a-mi netezi si matifia pielea pleoapei. Fardurile aplicate peste el se vad frumos si rezista bine, de dimineata cand ma machiez si pana seara. Nu le intensifica culoarea, dar le-o pastreaza asa cum este ea.

MAC-Paint-Pot-Painterly

L-am intins pana acum numai cu degetul, pe toata pleoapa mobila si cateodata chiar si in jurul ochiului. Se usuca si intra in piele imediat, lasand la suprafata o pelicula nude-rozalie.

MAC Paint Pot Painterly swatch

Produsul se afla intr-un borcanas si cam acesta ar fi singurul sau dezavantaj, nefiind foarte igienic de folosit.

A61

Pretul este in jur de 79 de lei in magazinele MAC din Baneasa Shopping City sau Bucuresti Mall.

Voi l-ati incercat? Va place?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “MAC Painterly Paint Pot”

Leave a Reply

