I O•P•I you ♥

Ziua Indragostitilor se apropie cu pasi repezi. Si cum astazi este duminica, ziua in care in mod normal eu imi fac manichiura pentru saptamana urmatoare, m-am gandit sa incerc ceva inspirat de Valentine’s Day.

Rosul este culoarea iubirii si din acest motiv am vrut sa pun accent cat mai mult pe aceasta nuanta alegand o oja superba de la O•P•I – Red My Fortune Cookie din colectia Hong Kong lansata in primavara anului 2010. Este un rosu aprins cu o usoara tenta de portocaliu, o nuanta scarlet exact pe gustul meu.

Opi Nail Polish

O•P•I Valentine Day

Red My Fortune Cookie are o textura usor cremoasa, se intinde bine, dar trebuie aplicata in doua straturi, chiar trei pentru opacitate maxima. Am folosit basecoat, dar topcoat am simtit ca nu este nevoie, oja avand un luciu foarte frumos. Timpul de uscare este scurt pentru un singur strat, dar eu aplicand-o in trei am asteptam mai mult.

Si ca sa fiu in ton cu sarbatoarea ce va urma am desenat pe degetul inelar de la fiecare mana cateva inimioare micute.

OPI

I O•P•I you ♥

OPI Red My Fortune Cookie

Red My Fortune Cookie

Cum vi se pare? Astept cu drag parerile voastre la comentarii.

Si daca va place, imi puteti vota poza cu manichiura pe care am realizat-o, pe pagina de facebook a celor de la Topline, unde alaturi de colegele mele din blogosfera am pregatit o serie de manichiuri speciale cu ocazia Zilei Indragostitilor. Dintrei cei care voteaza, trei persoane vor castiga cate un premiu constand in doua oje O•P•I si un hand&body lotion Avojuice. Perioada in care puteti vota este 10-14 februarie 2013. Sper sa va placa!

Si acestia sunt cercelusii mei preferati cu inimioare.🙂

O•P•I - Red My Fortune Cookie

Daca vreti sa incercati aceasta oja sau alte nuante de la O•P•I  le puteti achizitiona din magazinul Topline situat pe B-dul. Regina Maria nr.14, Bucuresti, sector 4.

Privindu-mi unghiile imi imaginez un camp imens cu maci. Ce n-as da sa fie primavara!

redpoppygarden

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “I O•P•I you ♥”

  1. Imi place manichiura per total. Mi-ar fi placut mai mult sa fi pus o oja de culoarea pielii sub inimioare, ar fi constituit un fundal mai frumos si uniform. Nu te-am votat pentru ca nu suport aplicatiile de genul acela dar oricum e cea mai reusita manichiura de acolo si singura care-mi place.

      1. Ah, urasc concursurile astea exclusiviste. Am vazut ca se practica pe la alte marci. Eu n-am nici o oja OPI dar as vrea mult nuanta Pedal faster Suzi din colectia cu Olanda😀

  2. O_O imi plac atat de tare inimioarele! Ai folosit vrun sablon, vreo placuta konrad pentru ele sau sunt hand made cu pensulica. (daca e ultima varianta “i take my hat off to you” pentru talent & precizie)

Leave a Reply

