Oja KIKO 319

Dupa cum va scriam, luni mi-am sters de pe unghii frumusetea de la Essie si am ales sa imi fac manichiura de saptamana aceasta cu oja de la Kiko numarul 319.  Este o nuanta tare draguta si interesanta, nu prea imi dau seama cum as putea sa o descriu: poate culoarea nisipului pamantiu, fin si ud???, dar imi place mult. Si cum se vede si cum se intinde si cat de repede se usuca. Are o stralucire foarte frumoasa (in poza nu se vede asa de bine) si nici nu am folosit topcoat.

KIKO 319 devine opaca dintr-un strat mai gros sau doua normale (eu am aplicat-o in doua straturi). Pensula este pe gustul meu, nici foarte groasa, dar nici foarte subtire fiind usor de folosit.

Si acum sa v-o arat. Pozele sunt facute cu blitz pentru ca nu am mai reusit sa prind lumina de afara.😦

KIKO

KIKO 319

Este si destul de rezistenta. In aproape cinci zile s-a luat destul de putin la varfuri, dupa cum vedeti in poza.

Cum vi se pare? Va place?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Oja KIKO 319”

  1. Mi-ai adus aminte am si o oja culoarea asta si nu cred ca am folosit-o deloc pana acum e de la seventeen, oja care ai folosit-o e tare dragutza dar eu in ultimul timp am tendinta imediat peste oja sa dau cu un sclipici ceva …..nu rezist cu ea simpla.

  2. Un taupe foarte dragut, cu ocazia asta mi-am amintit ca am o Catrice foarte asemanatoare pe care n-am mai folosit-o de un secol🙂

Leave a Reply

