Monday Shopping

Nu prea scriu eu postari cu lucrurile pe care mi le cumpar, desi imi place sa citesc la alte blogarite, iar printre filmuletele pe care le urmaresc cel mai des la fetele de pe youtube sunt haulurile. Cred ca si voua va plac, nu?

Am mai vrut de cateva ori, dar uit mai mereu sa pozez produsele cand ajung acasa cu ele si pe urma se raspandesc pe peste tot. :) Dar astazi mi-am propus sa le aranjez repede la pozat si asta am si facut.

Mi-am cumparat bineinteles cateva prostioare, dar ele ne indulcesc zilele mohorate si friguroase de iarna, nu-i asa?.🙂 Imi gasesc si eu mici scuze acum, ce sa fac?!

Monday Shopping

De la H&M mi-am luat niste sosetute tare dragute, colorate cu bulinute. Pe cele cinci perechi am dat 29.90 RON. Si un top moale din bumbac, pe kaki, care costat tot 29,90 RON. Mai am si pe negru si pe visiniu asa de mult imi plac. Le port sub cardigane si se vad tare frumos. Le puteti admira mai bine pe site-ul H&M.

TOP H&M

La MOA au reduceri de 70% si eu mi-am luat niste cercei redusi de la 20 lei la 6 lei. Nu prea mai aveam ce sa aleg, iar acestia au fost singurii care mi-au placut.

Shopping

Din Cora mi-am cumparat inca un ruj Just Bitten Kissable Balm Stains de la REVLON, de data aceasta nuanta 015 Cherish Devotion la pretul de 44 de lei (vad ca le-au mai ieftinit). Ma enerveaza rau ca nu se gasesc si la noi toate nuantele, mi-l doresc tare mult pe Sweetheart Valentine, dar asta este.

De la Flormar am vrut initial sa imi iau un dizolvant pentru oja de pe unghii si am plecat acasa si cu o oja visinie-maronie. O sa o vedeti intr-un NOTD cat de curand.

Dizolvantul l-am ales pe cel cu struguri pentru ca mi-a spus vanzatoarea ca este foarte eficient si pentru inlaturarea ojelor cu sclipici. Sunt tare curioasa de el, mai ales ca am doua oje care imi plac tare mult si planuiam sa renunt in a ma mai da cu ele pentru ca mi se face rau pana ajung sa le sterg de tot de pe unghii.

Si cam astea sunt toate. Nu cred ca o mai imi cumpar nimic saptamanile ce vor urma, mai ales ca reducerile aproape s-au incheiat si ce a mai ramas prin magazine nu prea mai merita atentie.

Voi ce v-ati mai cumparat in ultimele zile?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Monday Shopping”

  1. Sa le folosesti sanatoasa pe toate. Acetona de la Flormar este si preferata mea, eu acum o am in alta varianta.Trebuie sa incerc si eu un creion de la Revlon sa-l tin cu mine in geanta. Deocamdata am un ruj ff cremos de la Flormar.
    Ti-am citit blogul pana la inceputuri si imi place foarte mult🙂, te-am pus in listuta de bloguri si de acum o sa citesc fiecare postare🙂

    Sa ai o zi frumoasa🙂

    1. Iti recomand creioanele de la Revlon. Sunt tare bune.
      Iti multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase. Nici nu stii cat ma bucura.
      Asemenea si tie.Te pup!

  2. Si eu l am avut pe cel cu struguri si imi placea mult mirosul, trebuie sa-l mai iau!
    Eu mi am luat un creion gloss de la sephora din colectia noua, cel pe roz, pe care il ador! Il folosesc tot timpul!
    Si doua creioane de ochi din colectia noua – sunt superbe, de fapt toata colectia e f frumoasa, eu de obicei nu cumpar produse marca sephora dar astea imi plac.
    Si de la reduceri pensula stippling MUFE si Aquabunny de la TF – si trebuie sa ma opresc:)

  3. Trebuie sa ma uit si eu in Cora la Revlon, desi teoretic ar trebui sa nu imi mai iau nimic, avand in vedere cate cosmeticale am tot luat in ultima luna… mai ales pentru ca nu am timp sa le folosesc!

  4. :)) stai chill ca nu s-a inventat dizolvantul care sa inlature oja cu sclipici :))
    si eu as mai vrea un rujulet, dar ma abtin. am prea multe.
    mi-am mai luat un colier de la stradivaldius, redus la 9 lei, de la 45. si o rochita. nu mai spun ca am plecat dupa o geanta, pentru mama. ca tot se apropie ziua ei :))))) i`m horrible.

    1. Eii🙂 eu tot incerc. Poate, poate s-o inventa vreunul.
      Acum un rujulet asa mic, mic nu-i mare paguba :))
      Si eu fac la fel, plec dupa ceva si vin acasa cu altceva. Ne-am intelege super bine la shopping :))

  5. Sa le folosesti cu drag pe toate. Am si eu un tot asa, doar ca e verde menta, chiar e super versatil.
    Si reau si eu neaparat un revlon just bitten, tot ajung sa-mi pun gherutele pe unul🙂

Leave a Reply

