Essie To Buy Or Not To Buy

Essie To Buy Or Not To Buy

Essie To Buy Or Not To Buy mi se pare una dintre cele mai frumoase oje pe care le am. Face parte din colectia de primavara 2012 Essie Navigate Her Collection.

Are o nuanta tare draguta, un movuliu-lila deschis, fin sclipicios. Din pacate pe unghii sclipiciul este mai putin intens. (si cam greu de surpins cu aparatul).

Essie To Buy Or Not To Buy Nail Polish

Se intinde bine, devine perfect opaca aplicata in doua straturi si rezista foarte, foarte mult timp pe unghii. Sunt data de duminica trecuta cu ea(fara topcoat) si cred ca as mai putea sa o tin vreo 3-4 zile pe unghii fara nici o problema. Nu o sa mai rezist eu si o voi sterge maine.

Timpul de uscare este destul de scurt: am aplicat initial pe toate unghiile un strat de basecoat Barry M, am asteptat sa se usuce si apoi am aplicat primul strat de oja pe mana stanga, am asteptat sa se usuce (5-6 minute) si apoi al doilea strat. La fel am procedat si pentru mana dreapta si astfel nu mi-am stricat nici o unghie.

Singurul lucru care ma cam deranjeaza este pensula groasa si deasa. Mie imi plac cele mai subtirele. Dar am mai inceput sa ma obisnuiesc si cu ea.

Si acum v-o arat si pe unghii.

Essie

Essie nail polish

EssieToBuyOrNotToBuyCum vi se pare? Va plac ojele Essie?

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “Essie To Buy Or Not To Buy”

  1. E intr-adevar foarte frumoasa si primavaratica🙂 Eu am vreo 2 Essie, nu ma incanta in mod deosebit calitatea lor dar tot as mai cumpara pe viitor, unele nuante sunt deosebite.

    1. Intr-adevar merge foarte bine purtata primavara (pe care apropo abia o astept :)).
      Mai eu am avut noroc cu ele, toate pe care le am sunt fff rezistente.

  2. imi place mult nuanta! si ojele essie mereu le admir prin magazine, dar pentru bugetul meu actual sunt cam scumpe😀. dar tot o sa pun eu mana pe una macar candva. o saptamana frumoasa iti doresc! :*

Leave a Reply

