Noi produse consumate

Nu stiu cat de corect este scris titlul, dar din lipsa de inspiratie de pe moment am ales asa.🙂

Imi plac aceste postari si cred ca v-ati dat seama. Iar de cate ori mi se termina un produs fug repede sa il pozez ca sa nu uit pe urma de el si sa il arunc. De unele imi pare rau ca se termina, iar la altele ma bucur. Veti citi imediat.

Aveda Smooth Infusion Shampoo. L-ati mai vazut in postarea cu What’s In My Shower. Acum chiar l-am terminat. Ca majoritatea sampoanelor de la Aveda are un miros de pastile (asa il simt eu), dar mi-a placut. Curata bine, e delicat cu scalpul, dar totusi mi-as fi dorit ca dupa fiecare spalare parul sa capete un aspect mai matasos si sa devina mai ascultator. La sampoane mai am de incercat pana voi gasi solutia magica care sa imi placa din toate punctele de vedere.

Aveda Smooth Infusion Shampoo

Pasta de dinti XyliWhite Toothpaste Gel, Platinum Mint de la Now Foods. Nici nu prea stiu ce sa zic despre aceasta pasta de dinti. Am terminat-o, dar nu am vazut nici o diferenta cat timp am folosit-o, nici in rau, dar nici in bine. Un lucru bun pe care l-am observat la ea este faptul ca nu face spuma. Am comandat-o de pe iHerb, dar nu i-am gasit nici un mare-plus care sa ma faca sa o mai cumpar iar. Poate dar cantitatea, tubul fiind destul de mare si ajungandu-mi o perioada mai lunga de timp.

XyliWhite Toothpaste Gel Platinum Mint

Gelul de dus Clean On Me de la Soap and Glory. Ei acesta este un produs de care imi pare tare rau ca se termina. Mi-a placut tare mult mirosul lui si cum se simte pe piele. Este si foarte usor de folosit, avand ambalajul cu pompita. Dar nu sunt chiar foarte suparata pentru ca daca ma urmariti pe instagram ati vazut ca deja am pus mana pe un alt produs Soap & Glory.🙂

Clean-On-Me

Crema pentru fata Weleda Wild Rose Smoothing Day Cream. Mi-a placut tare mult aceasta crema. Este foarte buna pentru iarna, hidrateaza foarte bine pielea (gratie uleiului de migdale), dar in acelasi timp o si lasa sa respire. Mare pacat ca printre ingrediente are si alcohol ca altfel ar fi primit de la mine un 10 cu plus.

Wild Rose Smoothing Day Cream

Apa florala de trandafir Melvita – foarte buna pentru purtat in geanta. O foloseam cateodata dimineata, cateodata seara; dupa ce imi curatam tenul pulverizam de cateva ori continutul pe fata. Are un miros placut, de proaspat si face pielea foarte fina, tonifiata. O recomand pentru toate tipurile de ten.

Melvita 
Dischete demachiante pentru ochi Balea
 – am scris despre ele aici. De voie, de nevoie le-am folosit. Dar dupa cum am zis si atunci s-au terminat foarte repede. Eu nu le voi mai cumpara, pentru ca imi place prea mult solutia micelara Bioderma, dar asa cred ca merita macar incercate.

Balea

RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum de la Paula’s Choice de care pur si simplu m-am indragostit de la prima utilizare. Are o textura usor absorbabila si foarte placuta. Dupa cum vedeti in poza am avut numai o mostra si acum sunt in tratative cu mine daca sa mi-l cumpar sau nu. Cred ca mai astept putin sa termin ce mai am prin casa, dar l-am pus deja in capul listei pentru viitoarele achizitii.

Resist

Si cam acestea au fost produsele consumate pe care am reusit sa le pozez. Nu stiu cand va mai urma o astfel de postare deoarece in ultimul timp am tot inceput altele noi si va mai dura pana le voi termina.

Acum astept sa citesc si la voi ce produse ati reusit sa consumati in ultimele zile.

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Noi produse consumate”

      1. Apreciez ca nu te ai suparat, eu am terminat filologia si ma deranjeaza cand vad “decat” folosit fara nu, e incorect gramatical! Dar ai fost f ok ca si atitudine, felicitari!

Leave a Reply

