January Beauty Favorites 2013

M-am obisnuit ca aproape in fiecare luna din ultimul an sa postez articolul cu preferatele in ultima zi din luna respectiva. Si cum astazi este 31 ianuarie este momentul sa va arat produsele care mi-au devenit dragi si iubite.

January Faves

MAC Smolder Eye Kohl – am redescoperit unul dintre creioanele mele negre preferate. Are cel mai frumos si intens negru pe care l-am vazut eu la un creion dermatograf. Este foarte cremos si se intinde usor. Imi place sa sa il aplic la baza genelor, pe toata lungimea acestora pentru a intensifica machiajul ochilor. Am evitat o perioada de timp sa ma mai fac cu negru la ochi, dar acum iar imi place.🙂

24/7 Concealer Pencil de la Urban Decay nuanta CIA. L-ati mai tot vazut amintit in articolele mele deoarece imi place tare mult.. Ilumineaza instant privirea, mascheaza frumos cearcanele, este cremos, pigmentat si usor de aplicat, creionul meu preferat (si am facut si o rima). Cu siguranta il voi mai cumpara la vara intr-o nuanta ceva mai inchisa.

Balsamul de buze Baby Lips de la Maybelline nuanta PEPPERMINT 010. Il port mereu in geanta cu mine. Imi place ca imi protejeaza, hidrateaza si catifeleaza buzele. Singura mentiune este ca trebuie aplicat mai des dar acest lucru nu ma deranjeaza. Daca as gasi de unde sa imi cumpar mi-as lua negresit toate nuantele.🙂

Pudra matifianta compacta Sephora pe care mi-am cumparat-o acum la reduceri la pretul de 12,5 lei si o folosesc pe post de bronzer. Chiar m-a surpins cat de mult imi place; se intinde bine, este fina si iti da impresia ca are o texura usor cremoasa. Chiar si mirosul subtil pe care il are pare al unei creme.

Crema pentru ochi de la Estée Lauder Advanced Night Repair Eye – este printre cele mai bune creme de ochi din cate am incercat eu. Chiar daca scrie pe ea ca este de seara, eu o folosesc chiar si ziua, atat de mult imi place. Textura sa este usora, intra repejor in piele si hidrateaza foarte bine zona din jurul ochilor.

ARTDECO All in One Mineral Mascara – ati mai citit parerea mea despre el aici si de atunci a ramas neschimbata.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant – o crema foarte buna in acesta perioada. Poate fi folosita pe fata, pe buze, pe maini… oriunde simtiti ca pielea are nevoie de hidratare.

Si cam asta a fost tot la mine pe luna aceasta! Acum sunt curioasa sa citesc si care au fost preferatele voastre din luna ianuarie?!

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “January Beauty Favorites 2013”

    1. Mie imi place mult. Eu am CIA , dar nu mi se pare foarte alb.Initial asa am crezut si eu, dar se adapteaaza tenului, iar pentru cearcane este bun.
      Oricum pentru vara o sa imi cumpar DEA. Asa ca iti recomand si tie DEA daca stii ca te bronzezi; daca ai tenul mai albicios atunci e foarte bun CIA.
      Pup.

      1. hmmm…pai il am normal, nici-nici.banuiesc ca si tu la fel🙂
        cum pana la vara mai e, ma gandesc sa imi iau CIA acum, mai ales daca zici ca nu este foarte alb…

      2. Da, acum depinde si unde vrei sa il folosessti. Daca iti doresti sa ascunda cearcanele si sa ilumineze privirea alege CIA. Daca vrei sa ascunda petele de pe fata, semne… cred ca mai bun ar fi DEA.

Leave a Reply

