Murad Oil Free Sunblock Sheer Tint SPF15

Murad-Oil-Free-Sunblock

Mi-am dat seama azi de dimineata, in timp ce ma dadeam cu ea, cat de mult imi place mie aceasta lotiune nuantatoare de la Murad si nu am scris inca pe blog despre ea. Am tot amintit-o in unele din articolele mele, dar nu i-am facut niciodata un review complet.

De prin luna august am inceput sa o folosesc ca si crema de baza pentru a ma proteja de soare avand SPF 15. Nu da semne ca s-ar termina si o folosesc de atunci cam la doua trei zile, sau chiar zilnic, daca fondul de ten nu are SPF.

Murad

Vara, de cele mai multe ori ma dadeam doar cu ea, iar acum iarna aplic un strat de fond de ten peste. Uniformizeaza aspectul tenului, acopera micile imperfectiuni si daca nu aveti probleme, pielea fetei va arata luminoasa, relaxata si hidratata dupa fiecare utlizare. O intind in fiecare dimineata exact ca si pe o crema sau pe un fond de ten: cu degetele.

Imi place foarte, foarte mult pentru ca absoarbe excesul de sebum, are o textura catifelata, moale, translucida, care imbraca tenul in cel mai fin, dar eficient strat si nu in ultimul rand imi ofera si protectie. Se absoarbe imediat si se adapteaza foarte bine oricarui tip de piele.

Are si un miros subtil, dar placut, de fructe, ducandu-ma mai mult cu gandul la portocale.

Cred ca am comandat-o de pe BeautyBay la reducere si nu imi pare rau deloc. Acum am vazut ca este out of stock. Dar exista si varianta cu SPF 30. Daca nu as fi curioasa sa incerc mereu cate altceva, cu siguranta as cumpara-o iar. Dar pentru viitor o sa o am mereu in vedere.

Ambalajul este potrivit, la tubulet, iar cantitatea de produs care imi iese la o prima apasare este suficienta.

Murad-Oil-Free-Sunblock-SPF-15

Murad Oil Free Sunblock Sheer Tint SPF15

Ca ingrediente am vazut ca sta destul de ok.Murad-Oil-Free-Sunblock-Ingredients

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Murad Oil Free Sunblock Sheer Tint SPF15”

      1. e vorba de cea pe care ai achizitionat-o si tu Golden Rose Jolly Jewels 110 cea pe fond alb si particule multicolore.

Leave a Reply

