Mario Badescu Strawberry Face Scrub

Mario Badescu Strawberry Face Scrub

Imi place la cei de la Mario Badescu ca ofera mostre pentru produsele care le au de vanzare. Bineinteles, sa nu exagerez, nu chiar la toate, dar la majoritatea produselor au, de cele mai multe ori. Asa am avut si eu sansa sa incerc cat mai multe produse de la ei. Unele imi plac, altele mai putin si astfel mi le pot cumpara doar pe cele care mi se potrivesc.

Cu ceva timp in urma va scriam despre exfoliantul cu migdale si miere – Mario Badescu Almond & Honey Non Abrasive Face Scrub, iar acum, dupa cateva saptamani in care l-am folosit, a venit timpul sa va spun cateva cuvinte si despre cel cu capsuni – Mario Badescu Strawberry Face Scrub.

Dupa cum vedeti in poza, am avut tot o mostra care m-a tinut cam 4 saptamani, utilizand scrub-ul cam o data sau de doua ori pe saptamana.

M B Strawberry Face Scrub

Mario Badescu Strawberry Face Scrub este un exfoliant dedicat exclusiv tenului. Contine seminte de capsuni care indeparteaza pielea moarta, extract de alge marine cu rol antioxidant si detoxifiant si acid Alfa Hidroxi care ajuta la prevenirea congestionarii porilor si la prevenirea aparitiei punctelor negre.

Mirosul mi s-a parut mai atragator si mai placut decat la cel cu miere si migdale. In schimb exfolierea este mai agresiva datorita particulelor abrazive provenite de la semintele de capsuni care isi fac simtita prezenta foarte bine la atingere. Din acest motiv nu l-as recomanda pentru un ten foarte sensibil chiar daca tenul meu, care este unul normal, nu a avut nici o problema. Daca ar fi totusi sa fac o comparatie intre texturi as alege scrub-ul cu migdale care poate fi folosit de catre oricine, fiind agreat si de pielea sensibila.

Mario Badescu

Cum l-am folosit: il aplicam dimineata pe fata curata si masam usor pielea cu miscari blande timp de un minut, iar apoi clateam cu apa calduta. Simplu si usor. Am observat ca dupa fiecare utilizare pielea mea devenea catifelata, ferma si stralucitoare. Asa ca nu pot sa spun decat ca este un produs eficient.

Citisem undeva ca ar fi foarte bun si pentru atenuarea porilor dilatati; eu, din pacate, nu am observat nimic in acest sens.

Nu stiu daca l-as cumpara in varianta normala, poate la vara, pentru ca acum imi doresc tare mult sa il incerc si pe cel cu kiwi – Kiwi Face Scrub despre care am auzit numai cuvinte de lauda.

Exfoliant Mario Badescu Strawberry Face Scrub

INGREDIENTE: apa deionizata, acid stearic, extract de capsuni, seminte de capsuni, extract de alge, propilen glicol Dipelargonate, Ester poliglicol, DEA miristat

Daca vreti sa il cumparati il gasiti pe site-ul MarioBadescu la pretul de 94 lei sau la standul Mario Badescu din Afi Palace Cotroceni.

Voi ati incercat exfoliantul acesta cu capsuni? Dar pe cel cu miere si migdale? Care v-a placut mai mult?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Mario Badescu Strawberry Face Scrub”

  1. Imi place si mie scrub-ul asta. Mie mi se pare destul de delicat si-mi place ca e foarte hidratant. Dar cel mai mult imi place consistenta si mirosul. Imi vine sa-l mananc ;))

  2. Eu am cam fost dezamagita de produsele MB. Am incercat 2 full size si inca vreo 2 mostre. Nu ca sunt proaste, dar parca nici nu isi justifica pretul, cel putin pentru tipul meu de ten.

      1. de pe google:

        Polyglycol esters which can be obtained by partially esterifying an oxalkylate of 1,1,1-trimethylolethane or pentaerythritol with a mixture of ethylene oxide and propylene oxide in the molar ratio of from 2:1 to 4:1 with sub-stoichiometrical amounts of a carboxylic acid having from 10 to 20 carbon atoms or an acylating derivative of such a carboxylic acid may be used as surface-active agents. The polyglycol esters increase and/or stabilize the viscosity of aqueous systems and are also suitable as emulsifying agents.

        Deci agenti de crestere a vascozitatii, emulsifianti… nu e asta. Nu stiu ce reprezinta acel extract de capsuni, nu l-am cautat inca, poate sa fie acolo ceva – tinand cont ca exista cativa cunoscuti acizi din fructe ?

  3. De cel cu Kiwi nu stiam, doar celelalte doua imi sunt cunoscute. Hmm.
    Cand vine vorba de exfoliante, imi vine sa strang ca o furnicuta tot ce vad. :))

Leave a Reply

