Ce produse folosesc pentru ingrijirea unghiilor

Imi place sa am unghiile ingrijite, frumoase si sanatoase, dar cand vine vorba sa stau sa le dichisesc nu stiu unde sa fug mai repede (imi cresc si foarte repede unghiile, ce-i drept). Nu am deloc stare si nici indemanare, iar de multe ori de lenesa ce sunt nu foloseam nici baza, nici topcoat si rau faceam. In timp mi-am dat seama ca aceste produse sunt mult mai importante decat credeam eu si doar cu ajurorul lor pot avea manichiura corecta pe care mi-o doresc. Bine si acum mai gresesc si “uit” sa le aplic, dar mult mai rar.

Daca vreau sa imi pastrez unghiile sanatoase baza pentru manichiura este foarte importanta; ea previne pigmentarea unghiei cauzate de diversele culori aplicate si tot odata ajuta la intarirea ei.

Cea pe care o am in prezent si imi place este de la Barry M All in One Nail Paint. Este de fapt un produs 3 in 1; poate fi folosit si ca lac-baza si ca topcoat si in acelasi timp este un foarte bun intaritor pentru unghii. Are un luciu foarte placut, previne exfolierea unghiilor si o pot purta fara grija o intraga saptamana numai pe ea.

Revlon Barry M Essence

Pentru cuticule folosesc lotiunea Gentle Cuticle Remover de la Revlon. “Bogata in vitaminele C, E, proteine din soia si grau, hraneste si ingrijeste cuticulele uscate usurand procesul de inlaturare a acestora”. Intr-adevar inmoaie si exfoliaza cuticulele, dar parca nu atat de mult pe cat mi-as dori eu. Dar dintre toate produsele folosite de mine pana acum este cea mai buna.

Ca topcoat am solutia Quick Dry de la Essence. Initial o cumparasem pentru a grabi uscarea lacului de unghii, dar nu am vazut mari rezultate in sensul acesta. Asa ca acum o folosesc mai mult pentru a tine oja pe unghii, necrapata, mai multe zile si pentru a le proteja sa nu se rupa. Cel mai mult imi place la ea pensula deoarece permite o aplicare rapida.

Mai am pe lista cateva produse pe care vreau sa le incerc printre care :

Top Coat Everyday de la Essie

Essie

First Base Base Coat de la Essie

Essie First Base Base Coat

Leighton Denny One For All

Leighton Denny One For All

China Glaze Orange Cuticle Oil

China Glaze Orange Cuticle Oil

Ce produse imi recomandati si voi ce folositi pentru ingrijirea unghiilor?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “Ce produse folosesc pentru ingrijirea unghiilor”

  1. Eu pentru cuticule am luat recent un gel de la Farmec și iși face treaba bine. După ce aștept 1-2 minute, le împing cu un bețișor de lemn sau dacă frec cu ceva material mai aspru, suprafața aia îngroșată se îndepărtează foarte fain. Poți să-l încerci, are și un preț mic (vreo 9 lei). În rest, sunt cum ai fost și tu: uit de bază și topcoat :))

  2. Eu folosesc sally hansen pt. indepartat cuticulele si ulei de migdale pt. hidratat. Baza e kallos sau miss sporty, dupa chef, dar reau sa incerc si orkide ca prea e laudata si la cat costa n-am ce pierde. Top coat-ul e seche ite sau nubar, dar primul imi place mai mult. In rest, multa crema de maini🙂

    1. Am si eu pe wishlist solutia de la Sally Hansen. Am auzit si eu multe pareri de bine despre top-coatul de la seche vite, dar nu stiu de ce pe mine nu ma tenteaza deocamdata. De la Nubar chiar sunt curioasa cum este.

  3. Vreau si eu sa incerc neaparat tratamentul pentru cuticule de la Revlon. Il am pe wishlist pe cel de la Sally Hansen, dar cred ca cel de la Revlon e ceva mai usor de procurat.

  4. In ultimul timp am folosit ca base coat o baza de calciu de la Orkidee (desi e destul de ieftina, e buna) si top coat quick dry de la Essence. Pentru cuticule folosesc diverse uleiuri de prin casa: ulei din samburi de struguri, ulei de avocado, ulei de migdale sau cocoa butter. Whatever floats my boat that day! Iar pentru intarire si impotriva exfolierii folosesc vitamina A lichida (cumpar de la farmacie). Daca absolut nici o alta “minune” de tratament de prin comert nu m-a ajutat, vitamina A chiar face minuni in cazul meu.

  5. Mie nu mi s-a parut fantastic top coat-ul de la Essence. Nici asta gel, nici picaturile de uscare rapida. Cel mai bun lac de uscare rapida, testat pana acum, este Seche Vite. Momentan am primit de la Mos un top coat OPi, de uscare rapida, si ma inteleg foarte bine cu el.
    Pentru cuticule folosesc o crema de cuticule de la Jessica.

    1. Nici mie nu imi place in mod deosebit, il folosesc asa mai rar, dar acum numai pe el il mai am.
      Am tot auzit de cel de la Seche Vite; o sa-i vina si lui randul la incercat cat de curand🙂

  6. Barry M All in One Nail Paint suna bine la fel si Quick Dry de la Essence.
    Pentru cuticule rareori folosesc de la kallos, de lene cred, in rest produsul cel mai des folosit e peggy sage- calcium gel for nails chiar daca nu mi-a intarit unghiile decat intro f mica masura .

  7. Eu folosesc Quick Dry Top Coat de la Revlon despre care am scris chiar astazi si imi place ca usuca lacul bine bine in doar cateva minute. Mi-a placea sa incerc si eu baza de la Essie, oare de unde se poate cumpara?

    1. Am avut si eu top coat-ul de la Revlon si mi-a placut. Baza de la Essie am vazut-o pe beautybay, eu o sa mi-o comand de acolo sau cand oi mai pleca din tara daca o gasesc pe undeva.

Leave a Reply

