Golden Rose Jolly Jewels 110

GoldenRose

Astazi vreau sa va arat cum se vede pe unghii una dintre noile oje de la Golden Rose din colectia Jolly Jewels  numarul 110. Citisem despre colectia Jolly Jewels pe internet, dar nu eram cine stie ce incantata pana am ajuns la standul lor din Cora Lujerului si nu mai stiam pe care nuanta sa pun mana mai intai; dintr-o data toate imi placeau. Din pacate nu prea mai aveau foarte multe, am inteles ca s-au vandut foarte, foarte bine. Sper ca saptamana acesata sa aduca altele.

Golden Rose

Pe 110 am cumparat-o pentru mine si pentru cineva drag. M-a captivat datorita particulelor de sclipici de marimi diferite, dense si colorate. Imi place cum se vede aplicata, unghiile imi par foarte vesele, ca un roi de fluturi, ca niste bombonele colorate, ca niste pestisori intr-un acvariu si de cand o port a primit multe complimente. Se intinde usor, se vede frumos intr-un singur strat si este foarte buna ideea lacului alb incorporat ca baza.

Golden Rose Jolly Jewels

M-a uimit prin faptul ca s-a uscat foarte repede: dupa aproximativ un minut nu mai aveam nici o problema. Este si rezistenta, sunt data si acum cu ea de duminica si e aproape la fel pe unghii. Pozele sunt facute ieri.

Golden Rose Jolly Jewels 110

Marturisesc ca am devenit fan si vreau sa mai incerc si alte nuante.

Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Golden Rose Jolly Jewels 110”

  1. imi poti spune cat ai dat pe ea, eu am gasit un site strain care comercializeaza nuantele astea dar parca e pre scumpa.

  2. Si eu vreau vreo 2 oje din colectia asta🙂 Am fost la Cora Lujerului intr-o seara dar aveau numai 3-4 nuante, nici una dintre acestea albicioase cu sclipici🙂 Mai incerc cu prima ocazie cand ajung. E foarte frumoasa!

Leave a Reply

