Trei produse cosmetice pe care nu le voi mai cumpara

Sunt produse pe care le iubesc si le-as cumpara de fiecare data, unele pe care invat sa le tolerez, le folosesc pana le termin si apoi ma indrept catre altceva si altele care ma fac sa ma intreb “ce o fi fost in capul meu de mi le-am cumparat?”.

Astazi vreau sa va vorbesc de cele din a treia categorie; produsele pe care nu le voi mai cumpara pentru simplul fapt ca mie nu mi-au placut si nu mi-au fost de folos atunci cand am avut nevoie de ele.

Crystal Gerovital

Unul dintre ele este deodorantul pentru corp Crystal Body Deodorant Spray pe care l-am comandat de pe iHerb. L-am incercat de cateva ori, dar nu m-a ajutat in nici un fel. Ma dadeam seara cu el dupa ce faceam dus, iar dimineata ziceai ca nici nu l-am folosit. L-am aplicat atunci si dimineata, ca sa ma asigur ca nu am nici o problema toata ziua, dar de unde?? zici ca nu ma dadusem cu nimic. Si chiar nu sunt o persoana care transpira excesiv. Se usuca si destul de greu, dar sa zicem ca acest lucru nu m-ar deranja daca as vedea cat de cat efectele.😦 Un lucru totusi bun la el este faptul ca nu lasa urme albe pe haine.

Produsul nu are nici un miros, dar fiind foarte lichid pe marginile recipientului au curs si cativa stropi si in urma lor s-a format un praf alb (sarea) cu un miros ciudatel, nu deranjant, dar pe care il simt. Chiar sunt curioasa, voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Un alt produs pe care nu il voi mai cumpara este serul hidratant termoprotector Gerovital Plant Tratament pe care l-am cumparat dintr-o farmacie Plafar deaceea pretul pe care il vedeti afisat pe recipient este mai mare decat in supermarket-uri. Nu folosesc foarte des placa sau ondulatorul de par, dar atunci cand fac acest lucru mi-am dorit sa am ceva la indemana.

Din pacate produsul de la Gerovital miroase destul de urat datorita alcoolului pe care il are in compozitie, cred eu (lucru la care nu m-am uitat atunci cand l-am cumparat). De cate ori l-am folosit am simtit cum imi imbacseste parul si il face mult mai greu de pieptanat. Asa ca nu il recomand.

Si ultimul, dar nu cel din urma este rimelul de The Falsies Volum’ Express de la Maybelline.

Maybelline Volum' Express The Falsies

Oricate sanse le-as da rimelurilor de la Maybelline se pare ca mie nu mi se potrivesc de nici un fel.

Pe acesta l-am cumparat atunci cand a fost la reducere la pretul de 19 lei deoarece auzisem multe pareri de bine despre el. Chiar daca nu ma asteptam la ceva miraculos din partea lui in ceea ce ma priveste, am zis sa il incerc totusi.

Din pacate, dupa cum ma asteptam, cu genele mele lungi nu se intelege deloc; le lipeste, le incurca, iar efectul de volum lipseste cu desavarsire. Asa ca nu il voi mai cumpara si a doua oara. Dar va dati seama ca nu ma invat minte si imi doresc acum sa incerc si noul rimel Maybelline The Rocket Volume Express.

Ati incercat aceste produse? Voua cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “Trei produse cosmetice pe care nu le voi mai cumpara”

  1. Buna,

    Eu am folosit spray-ul termoprotector de la Gerovital si pot spune ca sunt multumita de el. Il folosesc de fiecare data inainte de a folosi uscatorul (pentru ca placa, ondulator nu folosesc decat foarte rar). Nu stiu cum se face dar mie imi lasa un miros placut si discret🙂 Ca sampon, folosesc tot din gama Gerovital, cel Anticadere. Probabil ca in combinatie cu samponul, spray-ul termoprotector isi schimba mirosul, altfel nu-mi explic de ce voua nu va miroase placut. Folosesc gama Gerovital, inclusiv Lotiunea cu Petroleum (pentru regenerare si impotriva caderii) de aproximativ 2 ani si nu mi-as dori sa incerc altceva. Articolul este interesant oricum. Mult succes in continuare!

  2. Doar ce trântisem (acum 5 minute) deodorantul ăsta în coș. Bine că n-am plasat comanda încă :)) Am să trec în locul lui piatra de la Crystal, aia travel size. Thanks for the warning! Nici eu nu transpir mult, însă în anotimpul rece e o mare provocare să găsesc ceva care să facă față..

  3. am incercat cred toate rimelurile incepand de la revlon pana la MAC…dar cel mai mult imi place Maybelline…nu acesta ce e drept dar aceasi gama:)

  4. Chiar urmeaza sa scriu si eu despre deodorantul de la Crystal:)). Pe cat de mult iubesc piatra, pe atat de mult urasc acest deodorant. Sunt in asentimentul tau, nici pentru mine nu a facut ABSOLUT nimic. Banuti aruncati pe geam:(

  5. Deodorantul il am si eu, a fost excelent pret de o jumatate de tub, si culmea, in vara. Pe urma 0 protectie, chiar nu inteleg. Gerovitalul l-am avut si chiar mi-a placut, nu mi-a imbacsit parul, nu m-am trezit cu el ars, l-am cumparat de 2 ori chiar pe urma m-am plictisit, acum am un protector gel tresseme. The falsies nu l-am incercat, dar imi place la nebunie colossalul, si nu stiu daca sa incerc the rocket sau nu, am vazut ca e cu periuta siliconata si eu nu prea m-am inteles cu periutele astea. Am citit pe undeva ca the rocket e la promotie in DM, 20 lei parca, asa ca cel mai probabil il voi incerca, sa pot dormi linistita noaptea🙂
    La cat mai putine dezamagiri pe viitor!

    1. Multumesc frumos, Maria!
      Cam ciudata faza cu deodorantul😦 .
      Cred ca este mult mai bun cel de la Tresemme pe care il ai acum.
      Da, parca auzisem si eu de promotie, nu cred ca ma abtin si parca vad ca ma duc sa il cumpar🙂

  6. Nici mie nu mi-a placut deloc cum mirosea serul termoprotector de la Gerovital…plus ca pompita aceea nu pulveriza prea puternic…mai bune mi se par cele de la Avon sau Syoss :*

  7. Acest deodorant l-am cumparat si eu dupa ce citisem pe niste bloguri dar nu este eficient deloc.La mine dupa 1 ora maxi se simtem deja mirosul.Cred ca este cel mai prost dintre toare deodorantele naturale si bio pe care le-am cumparat.

  8. da, am avut si eu un deodorant bio, cam ca cel descris de tine (numai ca alta firma). aceeasi problema.
    cu produsele gerovital, pentru par nu m-am inteles, iar rimelurile de la maybelline mi-au placut.
    si lista mea de dezamagiri e cam mare, poate o sa le spun treptat :))

    1. Ce firma era?ca sa stiu sa ma feresc🙂
      Mie nu mi se potrivesc deloc rimelurle de la Maybelline. Illegal Lenght este singurul care imi place ceva mai mult.
      Astept sa le citesc si pe ale tale.

Leave a Reply

