OPI Disney’s Oz The Great and Powerful Inspired Collection

OPI Disney’s Oz

Am citit, de curand, ca cei de la OPI vor lansa pentru colectia de primavara 2013 sase nuante de lacuri de unghii, in editie limitata, inspirate de filmul Oz The Great and Powerful produs de Disney. Eu sunt curioasa sa vad filmul, inca de cand am vazut trailerul si desi nu pare ca seamana cu povestea clasica a “Vrajitorului din oz” ideea este destul de interesanta. Printre actorii principali se numara James Franco, Mila Kunis sau Michelle Williams.

Si ca sa revin la oje, am vazut cateva nuante tare dragute (de alb perlat, argintiu, auriu, cu sclipici, fara sclipici) si imi doresc sa le pot studia mai bine in magazinele de la noi. Am trecut deja cateva preferate pe lista de shopping.🙂

Vi le arat si voua in ordinea preferintelor mele:

Lights of Emerald CityLights of Emerald City

When Monkeys Fly!When Monkeys Fly

Don’t Burst My BubbleDon’t Burst My Bubble

Which is Witch?Which is Witch?

What Wizardry is This?What Wizardry is This?

Glints of GlindaGlints of Glinda

I Theodora YouI Theodora You

Voua care va place mai mult?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “OPI Disney’s Oz The Great and Powerful Inspired Collection”

  1. Mie imi plac When Monkeys Fly! si What Wizardry is This? Dar cum spunea si Ana, parca nu se pupa fara rosul ala care aminteste de pantofii lui Dorothy!

  2. Din punctul meu de vedere, nu poti vorbi de Vrajitorul din Oz fara verde smarald si rosu sclipitor (ca si pantofiorii lui Dorothy). Sunt dragute culorile, dar nu cred ca sunt potrivite pentru colectia asta. Din ce ai prezentat mai sus, preferata mea este When Monkeys Fly!

    1. Acum, dupa ce am vazut flmul pot sa iti spun ca nu are nici o legatura cu povestea clasica ” Vrajitorul din Oz”. Dorothy nu apare si nici pantofii ei rosii.🙂
      Culorile sunt dragute, dar intr-adevar i-ar fi trebuit un pic de culoare.

  3. Pe mine m-a cam dezamagit colectia, nu stiu daca ai apucat sa citesti la mine pentru ca am zis: m-as fi asteptat la culori mai vii, m-as fi asteptat la macar un verde smarald.😦 Which is Witch si What Wizirdy is This sunt singurele care mi se par mai dragute.🙂

Leave a Reply

