Blog Sale

Fetelor, am cateva produse pe care vreau sa le vand si am zis sa vi le arat si voua poate sunteti interesate. Fiecare produs a fost folosit o data sau de doua-trei ori. Eu nu le mai folosesc si nu are rost sa le tin degeaba.

Regulile sunt simple:

1. Prima venita (adica prima persoana care lasa comentariu cu ce produs isi doreste sa cumpere ) va fi si prima servita.

2. Coletele le voi trimite prin Posta Romana, asa ca la pretul produsului se mai adauga inca 3 lei transportul. Plata se va face in avans in contul meu de BCR. Am si cont de Raiffeisen daca va este mai convenabil, dar eu as prefera BCR. Expediez doar in Romania.

3. Lasati un comentariu la acest articol cu ce produs/produse va doriti pentru a il rezerva/le rezerva si apoi imi trimiteti un email cu numele complet, adresa de livrare si celelalte date. Dupa ce vad banii in cont voi trimite produsele.

Spor la shopping!🙂

Ruj Maybelline Color Whisper Lipstick nuanta Coral Ambition – folosit de doua-trei ori. Pret 15 lei.

Maybelline Color Whisper Lipstick Coral Ambition

ASOS Colourblock Parka – noua cu eticheta. Pret 100 ron.

ASOS Colourblock Parka

Bluza de matase Isabel Marant For H&M marimea 36. Noua cu eticheta. Pret 200 ron.

Isabel Marant H&M

Va pup si va mai astept! O zi frumoasa va doresc!

51 thoughts on “Blog Sale”

  1. Buna Dara,
    Am vazut in comentarii ca a cerut cineva pudra revlon, insa nu o vad taiata in poze.
    Mai este disponibila? In caz ca s-a razgandit fata, o vreau eu🙂
    puup

      1. In cazul in care ea se razgandeste te rog sa ma anunti pe ca as dori sa-l cumpar. Multumesc

Leave a Reply

