Reduceri la Sephora

Stiu ca sunt multe doritoare care vor sa profite de reducerile de la Sephora si in caz ca inca nu stiti, va anunt eu ca de ieri au redus unele produse din magazine.

Ofertele cred ca vor dura pana pe 12 februarie, asa ca aveti timp, numai sa mai gasiti ce va doriti.

Cateva preturi le-am retinut asa in trecere si am zis sa vi le zic si voua.

Poudre matifiante compacte Sephora – pe care mi-am cumparat-o eu in nuanta R55 (din poza) deoarece vreau sa o folosesc ca bronzer. Este redusa de la 49 lei la 12,5 lei.

Poudre matifiante compacte Sephora

You Rebel SPF 15 Tinted Moisturizer Benefit – redusa de la 144 lei la 88,50 lei.

You Rebel Benefit

si You Rebel Lite Benefit

You Rebel Lite SPF 15

Talk to the Tan by Benefit redus de la 133lei la 88,50lei.

Benefit Talk To The Tan

Kit-ul Confessions of a Concealaholic by Benefit redus de la 166 lei la 98,50 lei.

Confessions of a Concealaholic

Anticearcanul Boi-ing Benefit redus de la 97 lei la 59,50lei.

Boi-ing

Get Even Pressed Powder by Benefit redusa de la 138lei la la 88,50lei.

Benefit Get Even Pressed Powder

Too Faced Absolutely Invisible Candlelight Powder redusa de la 116 lei la 68,50lei

Too Faced Absolutely Invisible Candlelight Powder

Too Faced Aqua Bunny Water Resistant Bronzer redus de la 116lei la 68,50lei

Too Faced Aquabunny

Parfum Something about Sofia by Benefit redus de la 154lei la 88,50lei.

something-about-sofia

Si cam astea sunt produsele la care am retinut preturile si am putut sa mi le notez. As fi vrut sa fac si poza, dar paznicul era cu ochii pe mine zicandu-mi de la inceput ca nu am voie sa fotografiez.

Dar una asa mica si miscata tot am facut🙂.Sephora

Si inca ceva, aveti grija cand va cumparati produsele ca unele dintre ele sunt incepute.

Voi aveti de gand sa profitati de reduceri?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Reduceri la Sephora”

  1. Am fost si eu pana la urma. Mi se pusese pata pe pudra dar nu mi-a placut nuanta R55 pentru ca are subton roz si atunci m-am gandit ca mai bine imi cumpar o pudra bronzanta “adevarata”. Totusi nu m-am putut abtine si am luat un creion din ala mai gros, pentru ochi, foarte frumos, de culoarea bronzului, un creion normal de ochi turcoaz inchis si un ruj roz-lila perlat😀

  2. Ce pacat ca n-am Sephora..sau ce bucuurie pentru portofel, depinde cum o dai :))
    Pudra arata bine, e produsul pe care l-as fi vrut si eu.🙂 Sa o folosesti cu placere!

  3. Mi se pare foarte aiurea să încerci produse care nu au eticheta de TESTER pe ele. Nu înțeleg chestia asta, oricum ai da-o. Am pățit o dată (la DM, voiam un blush cremă de la Manhattan) să plec cu mâna goală, pentru că absolut toate produsele erau desfăcute (deși aveau etichetă pusă peste borcănel și capac) și încercate cu degetul.

  4. Uitati-va si la termenul de valabilitate inainte de a cumpara un produs redus.Majoritatea sunt aproape de termenul de expirare (se practica la Sephora).Eu am patit-o, acum suflu si in iaurt.

  5. ce caracter tre sa ai ca sa-ti bagi mainile intr-un produs pe care nu l-ai cumparat.. nu ii inteleg pe oamenii astia.
    in alta ordine de idei, mi-ar placea si mie Poudre matifiante compacte Sephora sa o folosesc ca bronzer.

Leave a Reply

