Love at First Use – ARTDECO All in One Mineral Mascara

Recunosc, sunt cam pretentioasa cu produsele de make-up pe care le folosesc. Cu greu ma las convinsa si spun de la bun inceput ca un produs este bun. Chiar si asa tot mai are de trecut cateva teste pana sa ajunga laudat.

Cel care m-a uimit si mi-a placut inca de la prima utlizare a fost rimelul All in One Mineral Mascara de la ARTDECO, pe care l-am primit cadou de Craciun. Si nu m-as fi asteptat deoarece e cam greu sa-mi gasesc un rimel care sa imi placa mult. Eu am gene lungi, iar acest lucru face ca aproape orice mascara, fie ea ieftina sau scumpa, sa imi lipeasca genele unele de altele, rezultatul final fiind total nenatural si nemultumitor, din punctul meu de vedere.

Ei bine cu aceasta nu se intampla asa. Inca de la primul strat pe care il aplic se vede foarte bine si nu ma chinui chiar deloc. Imi place la el faptul ca se intinde uniform pe gene, nu le lipeste, le arcuieste si are o putere aproape magica de a indesi genele – la al doilea strat diferenta este foarte, foarte vizibila.

Pentru mine este foarte importanta, pe langa crema mascarei, si periuta pe care o are, iar aceasta imi aduce aminte de cea de la Volume Effet Faux Cils, Yves Saint Laurent (una dintre preferatele mele). Ca si aceea este foarte usor de folosit, iar eu ma uit de fiecare data cu drag in oglinda pentru ca imi place cum imi fixeaza genele si culoarea de negru cald pe care le-o da.

Se demachiaza destul de usor, asa ca nu cred ca este prea rezistent la transfer, dar cu toate astea nu se intinde urat pe parcursul intregii zile si nici nu se sfarimiteaza enervant sub ochi, dupa cateva ore.

De la ARTDECO nu mai tin minte sa fi folosit ceva in trecut si nici nu aveam in plan pe viitor. Asa ca ii multumesc inca o data Mosului ca a fost inspirat.

Nu stiu cat costa si nici de unde l-a cumparat asa ca aceste informatii nu am cum sa vi le dau. Dar eu cu siguranta mai vreau sa mai incerc si alte produse ARTDECO.

Mai departe va las si cateva poze ca sa il vedeti cum arata.

ARTDECO

ARTDECO brush

All-in-One-Mineral-Mascara-ARTDECOARTDECO All in One Mineral Mascara aplicat intr-un singur strat

Voi l-ati avut? Ce alte produse ARTDECO cunoasteti si va plac?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Love at First Use – ARTDECO All in One Mineral Mascara”

Leave a Reply

