IsaDora 702 – Blue Jeans

Isadora-Nail-Polish

Aveam pregatit altceva pentru postarea de astazi, dar cum lumina de afara nu mi-a fost de mare ajutor m-am razgandit si am hotarat sa va arat oja ce o am pe unghii in aceste zile.

Ati vazut-o deja in colectia mea de oje. Este vorba de una dintre ojele IsaDora nuanta 702 Blue Jeans. Este un albastru inchis, iar numele de “Blue Jeans” i se potriveste foarte bine .

O am de ceva timp, nu am mai prea folosit-o si a inceput sa se ingroase, dar si asa s-a intins bine. Imi place consistenta ei, usurinta cu care se aplica si bineinteles timpul de uscare, dar din pacate nu este foarte rezistenta. Fiind si o oja inchisa la culoare acest lucru se observa destul de repede. Dar am trecut peste acest aspect deoarece imi place ca se potriveste cu orice, iar atunci cand o port nu stau niciodata sa ma gandesc ce am pe unghii si daca merge cu ce ma imbrac.

Acopera foarte bine dintr-un strat mai gros si are si un luciu foarte frumos. Pensulita este un pic mai lata, dar eu ma inteleg destul de bine cu ea.

Si acum va las cateva poze ca sa o vedeti mai bine.

Isadora-702-BLUE-JEANSIsaDora

Cum vi se pare?

P.S. Astazi am vazut ca a aparut in supermarket-uri si BBCream-ul de la Nivea.

nivea

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “IsaDora 702 – Blue Jeans”

Leave a Reply

