2012 – Make-up Beauty Products

M-am hotarat pana la urma sa va arat produsele de machiaj care mi-au fost dragi si pe care le-am folosit cel mai mult in anul care tocmai s-a incheiat. Am facut un fel de top, dar abia m-am putut hotari ce sa aleg la fiecare categorie deoarece am avut mai multe produse care mi-au placut. Dupa lungi dezbateri am ales castigatorii:

Cel mai bun fond de tenShiseido Suncare Sun Protection Liquid Foundation N SPF30

Shiseido Liquid Foundation

Cel mai bun BB CreamSkin79 BB Cream

Skin79 BB Cream

Cel mai bun corectorBobbi Brown Corrector

Bobbi-Brown-Corrector

Cea mai buna pudraPeter Thomas Roth Instant Mineral Powder SPF45

Peter Thomas Roth Instant Mineral Powder SPF45

Cel mai bun blush: M·A·C Pink Swoon 

MAC PINK SWOON

Cel mai bun bronzerBenefit Dallas

Benefit Dallas

Cel mai bun iluminator: Nars Orgasm

Nars Orgasm

Cel mai bun primer pentru ochi: NARS Smudge Proof Eyeshadow Base

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base

Cele mai bune farduri: Urban Decay Naked 2

Naked2

Cel mai bun creion-fard de ochiMake Up For Ever Aqua Shadow 20E

Make-Up-For-Ever-Aqua-Shadows 20E

Cel mai bun eyelinerMaybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner

Cel mai bun ondulator de geneKarl Lagerfeld for shu uemura Eyelash Curler

shu-uemura-eyelash-curlers

Cel mai bun rimelYves Saint Laurent VOLUME EFFET FAUX CILS 

YSL

Cel mai bun produs pentru spranceneAnastasia Soare Beverly Hills Brow Powder Duo

Anastasia Soare Beverly Hills Brow Powder Duo

Cel mai bun balsam de buzeKorres Lip Butters

Korres

Cel mai bun ruj: – aici voi alege doua CHANEL Rouge Coco Shine Sourire (pentru ca l-am purtat toata vara) si REVLON Just Bitten Kissable Lip Balm Stain nuanta Lovesick (pentru ca de cand il am numai cu el ma dau)

Si cam astea sunt!

Sunt curioasa sa citesc care au fost si preferatele voastre.

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “2012 – Make-up Beauty Products”

  1. Am avut şi eu BB Cream-ul, insă nu m-a incantat atât de mult. Plus că era prea deschis pentru mine, iar eu sunt destul de palidă. Mi-a plăcut postarea asta🙂

  2. Eu raman la naked 1 totusi. Pare o lista ”solida” desi nu folosesc NARS, deci m-ai facut curioasa. Pt mine sa ploua cu Urban Decay, Bobbi Brown si Clinique ha ha ha🙂

    1. :)) Pe mine m-a convins un pic mai mult Naked 2. Dar acum mi-o doresc si pe cea Basics🙂. Imi plac produsele de la nars, asa ca daca ai ocazia incearca-le.

  3. Si mie mi-a placut BB Cream-ul Skin 79. Trebuie sa-mi iau si eu un Lip Balm Stain Revlon, prea le vad peste tot! Desi am zis ca nu-mi mai iau nimic pana nu termin macar un produs din fiecare categorie )

Leave a Reply

