O combinatie buna

Benefit Garnier

De nici unul dintre cele doua produse cosmetice de mai sus nu ma simt atrasa in mod deosebit.

BB Cream-ul de la Garnier imi place pentru efectul de catifelare pe care il ofera pielii mele si pentru textura usoara. Nu imi place insa culoarea pe care o are, fiind ceva mai inchisa decat tenul meu (mai ales pe timp de iarna) si faptul ca dupa fiecare aplicare pielea mea capata un luciu pe care chiar nu mi-l doresc pe intreaga fata. Cred ca acestui produs i s-ar fi potrivit mai bine o formula de crema-pudra.

The POREfessional-ul de la Benefit nu m-a uimit in nici un fel. Intr-adevar o mica diferenta se observa dupa aplicarea lui, dar nu ceva notabil incat sa spun ca merita cei 130 si ceva de lei (sau cat costa). L-am folosit in toate variantele si peste fondul de ten si sub el, nimic sa ma surprinda.

Dar zilele trecute mi-a venit ideea sa il incerc si cu BB Cream-ul de la Garnier. Pe ambele le am de ceva timp si trebuie consumate inainte sa expire.

Mi-a placut ce am simtit si vazut; BB Cream-ul l-am intins mult mai usor, liniile fine si porii au fost camuflate, efectul de stralucire a fost diminuat, iar tenul parca arata mai bine. Nuanta a devenit mai naturala, s-a adaptat mai bine pielii si nu am mai vazut o diferenta care sa ma deranjeze. Eu cu siguranta le voi folosi, pana le voi termina, numai in aceeasi combinatie.

Voua cum vi se par cele doua produse?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “O combinatie buna”

  1. bb cream de la garnier am folosit in varianta mostra din uk, mi-a placut si mie catifelarea aia, fata nu-mi lucea deci eram multumita, de la benefit nu am, deci nu am ce sa-ti impartasesc.🙂

    1. 🙂 Mai nici eu nu pot sa zic ca imi straluceste toata fata, asa cum am mai auzit, dar parca nici nu se aseaza frumos pe ten. Cu primer-ul se vede mai bine.

  2. Eu folosesc Porefessional de la Benefit de vreo 2 ani incoace si efectul l-am vazut mai bine aplicat peste fondul de ten si nu intins cu mana ca o crema ci palpat asa cum sa zic ca sa se aseze in pori cum ar venii.

    A…. si anunta-le tu pe fete ca a aparut iar paleta naked in sephora ploiesti dar de naked 2 nu zic nimik astia, cred ca o comand de afara.

Leave a Reply

