The Best Dressed of 2012

La Multi Ani!!!

Anul trecut, in aceeazi zi, am facut o selectie a celor mai frumoase rochii purtate de celebritati in anul 2011. Pastrez si anul acesta traditia si va arat rochiile anului 2012. (nici nu imi vine sa cred ca s-a terminat).

Emily Blunt (este una dintre actritele mele preferate) in Elie Saab Couture.

Emily Blunt Elie Saab Couture

Jessica Alba in Gucci.

Jessica Alba

Taylor Swift in Elie Saab.

2012 Billboard Music Awards - Arrivals

Zooey Deschanel in Prada. Rochia aceasta am ales-o mai mult pentru ca imi place cum se vede de la spate.

zooey deschanel

O alta rochie care mi-a placut mult a fost cea pe care a purtat-o Blair Waldorf (imbracata in Elie Saab Couture) la nunta cu Chuck din Gossip Girl.

Elie Saab Coutureelie-saab-haute-couture 2012

Multe vedete au fost imbracate impecabil, dar eu am ales doar cinci dintre ele.

Voua ce rochii v-au placut anul trecut?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “The Best Dressed of 2012”

  1. Prima imi place cel mai mult, asta doar pentru ca lungimea ei o face purtabila. La petreceri imi place sa dansez iar intr-una lunga m-as incurca teribil🙂

Leave a Reply

