December Beauty Products

Desi initial am vrut sa sar de produsele lunii decembrie si sa va prezint doar preferatele anului 2012 am hotarat pana la urma (mai ales ca sa nu o “supar” :)) sa va arat ce produse cosmetice mi-au placut si in luna aceasta. Iar daca voi va doriti, voi face si un post cu preferatele intregului an.

December Beauty Products

Revlon Just Bitten Kissable Lip Balm Stain nuanta Lovesick. L-am purtat foarte des in ultimele saptamani pentru ca imi place tare mult. Este foarte cremos, dupa aplicare buzele sunt foarte hidratate si fine iar culoarea este superba. Seamana un pic cu unul dintre rujurile mele preferate de la MAC – Girl About Town.

Lipgloss-ul de la MAC – Pink Lemonade pe care il aplic de fiecare data cand nu stiu cu ce sa ma dau pe buze sau cand ma grabesc. Nu este lipicios si nici nu se strange in colturi creand un aspect inestetic.

MAC Pink Lemonade

Ondulatorul de gene Karl Lagerfeld for shu uemura Eyelash Curler. Cand mi l-am cumparat imi tot ziceam in gand ca ce o fi fost in capul meu de am dat atatia bani pe un aparat de intors genele. Acum pot sa spun ca nici nu se compara cu toate prostiile pe care le-am avut in trecut. Aplicarea rimelului a devenit mult mai usoara, genele sunt curbate frumos, iar eu cu siguranta nu ma voi mai desparti de el. Membrana de cauciuc, pe care o vedeti in poza in culoarea rosie, permite flexarea genelor in siguranta, fara a le deteriora.

Eyelash Curler

Mascara Terrybly de la By Terry. A devenit prefe-preferatul meu si nu m-as fi gandit niciodata ca o sa imi placa asa de mult pe gene un rimel intr-o alta nuanta decat negru. Ador si pensula aplicatoare, dupa fiecare utilizare genele imi raman matasoase, flexibile si separate.

Gelul de dus PONCHE de la Lush. Se simte atat de bine pe piele, iar de mirosul lui nu ma mai satur. ❤❤❤

BB Cream-ul de la Skin79. L-am inclus si in aceasta luna la preferate. Deoarece am fost mai mult timp plecata in ultimele saptamani l-am purtat mereu in trusa de make-up fiind si in varianta travel. Textura produsului este bogata; si pe ploaie si pe vant si pe zapada tenul meu a fost multumit de fiecare data.

Essence

Creionul dermatograf de la Essence nuanta 17 TU-TU-TOUQUOISE. Este foarte rezistent, se intinde usor si se vede foarte frumos la ochi. Dupa fiecare aplicare pe mucoasa ochilor te transformi in ‘Craiasa Zapezii’.🙂

Si cam astea sunt ultimele randuri pe care le mai scriu anul acesta pe blog. Per total, pentru mine, 2012 a fost un an bun, dar nu stiu de ce simt ca 2013 o sa fie si mai bun. Il astept cu drag si cu o pofta nebuna de viata!

Iar voua va doresc un AN NOU FERICIT, plin de impliniri si cu cat mai multe zile de bucurie!

Va pup si va mai astept!

P.S Am anuntat cele doua castigatoare.

10 thoughts on “December Beauty Products”

Leave a Reply

