What’s In My Shower?!

Sau ce produse am la dus. Inspirata de videoclipurile fetelor de pe youtube am zis sa va arat si eu ce produse folosesc in baie pentru dus.

What's-In-My-Shower!

Primele si cele mai importante sunt gelurile de dus. Am vreo cinci incepute acum.

Unul dintre ele este Clean On Me de la Soap and Glory din care mai am putin. Miroase tare frumos ❤❤❤, textura lui este cremoasa, foarte blanda in contact cu pielea mea si necesita mai putina apa pentru clatire decat majoritatea cremelor de dus. Imi place ca are si pompita fiind foarte usor de folosit, atat pe corp cat si pe maini.

Un altul este gelul de duș parfumat Citron Vanille de la Yves Rocher despre care am scris aici.

Cel care imi place cel mai mult acum este gelul de dus PONCHE de la Lush conceput dupa ideea punch-ului de Craciun mexican, fiind foarte aromat, usor si stralucitor. Contine suc proaspat stors de portocale, prune si infuzie de scortisoara, un shot de tequila si aroma de fructe. Nu ma mai satur de mirosit.🙂

Iar cel pe care il folosesc cel mai rar este gelul pentru baie si dus Green Apple de la The Body Shop cu extract de mere verzi si aloe vera organica. Mirosul nu este chiar atat de placut pe cat m-as fi asteptat, dar curata destul de bine.

In poza de grup am uitat sa adaug si exfoliantul pe care il folosesc in prezent: RUB RUB RUB de la Lush. Desi la inceput am crezut ca nu o sa imi placa, pe parcurs mi-am dat seama ca este un produs tare bun; dupa fiecare dus imi lasa o piele fina, hidratata si tonifiata, inmiresmata cu un parfum floral – tropical.Rub Rub Rub

Produsele pentru par:

Samponul pe care l-am folosit cel mai des este Aveda Smooth Infusion Shampoo. L-am cumparat pentru a “calma” parul meu frizzy si fara stare. Este pe terminate, mi-a placut cat a fost, dar voi mai incerca si altceva.

La Paris am gasit oferta la sampoanele de la John Frieda, daca imi cumparam unul pe al doilea il primeam gratis. Asa ca m-am ales cu John Frieda Brilliant Brunette MOISTURISING SHAMPOO. Deocamdata nu pot sa spun prea mult despre el, in seara aceasta vreau sa il folosesc prima data si imi doresc foarte mult sa imi placa.

Moroccanoil Intense Hydrating Mask. Imi place tare mult aceasta masca hidratanta si cu siguranta mi-o voi mai cumpara. Are un miros tare placut, iar dupa fiecare utilizare parul meu devine mai catifelat, stralucitor, sanatos si plin de viata.

Bumble & Bumble – Leave in Conditioner. Abia l-am cumparat si inca nu am parere formata despre el. Dar am observat ca dupa utilizarea lui parul meu se descurca mult mai usor, fapt care ma bucura foarte mult.

Voi cu ce produse va incantati simturile atunci cand sunteti la dus? Recomandari?

Va pup si va mai astept!!!

14 thoughts on “What’s In My Shower?!”

  1. Imi plac atat de mult produsele Soap & Glory! Pacat ca nu le mai aduc in Sensiblu😦
    Acum au si produse de machiaj😀
    Am primit saptamana trecuta de la un prieten care s-a intors din Anglia un set cu 5 dermatografe minunate si 3 farduri. Ambalajul este delicios!
    Am intrat la ei pe site si au numai minunatiii, pacat ca nu livreaza si in Romania😦

    Apropo de postarea ta cu ce ai in baie, si la mine este la fel…cred ca am cel putin 10 geluri de dus. La produsele de par nu stau atat de bine, am mai putin pentru ca sunt si fidela.

    Te pup si weekend minunat!

    1. Da, si mie imi pare tare rau ca nu se gasesc si aici. Eu as incerca din produsele de machiaj stick-urile Sexy Mother Pucker Gloss. Au niste culoari frumoase rau.
      Abia astept sa vad creioanele primite pe blog.
      Te pup si eu!

  2. Si eu folosesc produsele pentru par John Frieda (gama pentru par blond) de cativa ani si le ador.Sunt singurele care imi lasa parul moale, usor de pieptanat si de coafat.

Leave a Reply

