Winter Skin Savers

Vremea a inceput sa fie din ce in ce mai rece, iar tenul, buzele, extremitatile sunt afectate fie ca observam acest lucru sau nu.

Incerc sa ma protejez cum pot eu mai bine pentru ca nu vreau ca mai tarziu sa am de suferit. Pentru iarna aceasta am trei produse partenere care ma salveaza de fiecare data.

Winter Skin Savers

Prima si cea mai importanta este crema Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant pe care v-o recomand cu mare drag mai ales daca aveti probleme cu pielea deshidratata, rosie sau iritata. Textura sa este ca a unui gel foarte gras, iar culoarea este asemantoare icrelor rosii. Poate fi folosita dimineata si seara, pe orice tip de piele si oriunde simtiti ca aveti nevoie de hidratare. Este absolut minunata pentru ten in zilele geroase de iarna. Aceasta crema, intens emolienta, imi protejeaza pielea reparand-o, hranind-o si energizand-o.

Desi la inceput mi s-a parut ca este foarte grasa si ma gandeam ca nu o voi putea folosi pe fata odata cu fondul de ten, se pare ca este si o buna baza pentru machiaj. Nu ma deranjeaza aspectul lucios al pielii pentru cateva minute pentru ca stiu ca intreaga zi fata mea va fi protejata. O pot folosi deasemenea si pe buze, daca mi le simt uscate, iar atunci cand imi aduc aminte cuticulele mele se vor simti si ele fine si catifelate.

Pentru maini folosesc crema ultra-hranitoare pentru piele uscata Cold Cream de la Mustela. Desi este o crema destinata pielii bebelusilor sau a copiilor mie imi place la nebunie. Are un miros tare dragut, contine ceara de albine, este hidratanta si calmanta. Este ideala atat pentru fata cat si pentru corp.

Iar pentru ingrijirea buzelor in timpul iernii nu uit niciodata de balsamul hidratant de la Carmex. Il aplic in fiecare dimineata, cat timp ma machiez, este foarte eficient si printre singurele produse care imi vindeca buzele crapate.

Voi cu ce produse va protejati de frig?

Va pup si va mai astept!

P.S Nu uitati de concurs!!!

4 thoughts on “Winter Skin Savers”

  1. Balsamul de la Carex l-am avut si eu, chiar este foarte bun. E printre putinele care repara buzele uscate si rezista mult pe buze. Ar trebui sa mi-l achizitionez din nou. Acum folosesc unul de la Apivita si sunt multumita de el, dar de cateva zile, de cand a dat gerul, simt ca trebuie sa-l aplic cam des.

Leave a Reply

