Eau Roma Water de la Lush

O perioada mai lunga de timp am folosit lotiuni tonice, apoi am facut o pauza, iar acum m-am intors din nou la ele. Cum cea de la Caudalie mi s-a terminat cam repede am avut norocul sa o primesc pe aceasta de la Lush.

Eau Roma Water

Eau Roma Water este o lotiune tonica vegana potrivita pentru pielea normala, uscata, sensibila si mai putin flexibila. Si cum deshidatarea, roseata fetei si iritatiile sunt simptome specifice sezonului rece acest produs este un plus de care am nevoie pentru a echilibra situatia. (eu am un ten normal, dar iarna unele zone ale fetei devin mai uscate).

Imi place sa o folosesc in special dimineata, dupa aplicarea laptelui demachiant, deoarece echilibreaza, revitalizeaza si hidrateaza pielea dupa curatare si o pregateste perfect pentru ingrijirea ulterioara.

Recipientul este cu pulverizator, cam trei-patru pufuri sunt suficiente pentru a umezi bine o discheta demachianta. Daca vi se pare mai usor, puteti pulveriza lotiunea direct pe fata, asteptati apoi 50-60 de secunde sa fie absorbita si ca pielea sa se relaxeze. Urmatorul pas este aplicarea cremei hidratante sau a gelului, depinde ce va place sa folositi.

Lush

Printre ingredientele sale se remarca trandafirii care redau elasticitatea tenului ajutandu-l sa se adapteze la conditii extreme si lavanda ce actioneaza in 2 directii: daca productia naturala de sebum este prea mare, o tine sub control, iar daca este scazuta, lavanda “incurajeaza” o crestere cantitativa.

Parfumul m-as fi asteptat sa fie mult mai placut, numai imaginandu-mi o gradina de trandafiri si un camp de lavanda credeam ca voi descoperi cea mai aleasa aroma; dar mirosul pe care il are ma face sa ma gandesc mai mult la un cocktail medicinal. Odata aplicat pe fata insa nu se mai simte.

Am folosit-o chiar si in zilele in care nu am purtat deloc machiaj, pentru a imi curata tenul si a-i da un strop de luminozitate.

Ce m-a facut insa pe mine sa imi placa mai mult Eau Roma Water a fost faptul ca acum cateva zile mi-am epilat mustacioara si fiind pe graba am aplicat ceara cam fierbinte (cam prea fierbinte); va imaginati cam cat de tare s-a inrosit zona de deasupra buzei. Ei bine, mi-a venit ideea sa tamponez usor pielea cu aceasta lotiune; pe langa faptul ca nu am simtit nici o piscatura, mi-a si calmat pielea sensibila în doar cateva minute. M-a surprins tare placut efectul produsului si cu siguranta il voi folosi pana la epuizare.

Eu am varianta de 250 g, dar o puteti cumpara si la o cantitate mai mica de 100 g.

INGREDIENTE : Lavender Water, Rose Water, *Limonene, *Linalool, Perfume, Methylparaben

*occurs naturally in essential oils

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Eau Roma Water de la Lush”

Leave a Reply

