New Empties

S-au mai adunat cateva produse pe care le-am consumat si inainte de a le arunca am zis sa vi le arat voua si sa scriu cateva cuvinte despre ele. Sper ca va plac aceste postari pentru ca mai am de gand sa mai scriu si pe viitor. Daca doriti sa le cititi si pe cele care le-am scris inainte le gasiti aici si aici.

Asadar sa incepem:

Am terminat laptele demachiant cu trandafiri Melvita despre care am scris aici. Cred ca de nu stiu cate ori am vrut sa ii arunc ambalajul si imi tot aminteam ca nu i-am facut poze. Mi-a placut, are o textura usoara, un miros placut si curata bine. Nu l-am mai cumparat deoarece am vrut sa mai incerc si altceva, dar pe viitor nu se stie.

Melvita

Lotiunea tonica Caudalie ce are rolul de a debloca porii si de a lasa fata curata. Mie imi place sa o folosesc in fiecare dimineata, dupa demachiere, pentru a indeparta ultimele urme de impuritati si pentru a pregati pielea sa absoarba crema hidratanta. In viitor cred ca o voi mai cumpara. Mi s-a parut totusi ca s-a consumat cam repede.

Caudalie

Gelul de dus vegan Flying Fox de la Lush varianta de 100g pe care il iau de fiecare data cand plec in vacanta. Miroase tare, tare bine, iar dupa aplicare pielea imi ramane fina si parfumata. Nu l-am mai cumparat acum deoarece am vrut sa incerc si gelul de dus Snow Fairy in editie limitata pentru Sarbatori. Foarte bine miroase si Twilight aparut tot anul acesta in editie limitata pe care as vrea sa mi-l cumpar in varianta de 500 g.

Flying Fox Lush

Eyebrow Marker de la KIKO este un creion-marker pentru conturarea sprancenelor și completarea golurilor dintre ele. Are un vârf extrem de fin si o formulă care se imbina perfect cu firele fine de par. Eu l-am cumparat din intamplare, intr-o vacanta, imi uitasem creionul pentru sprancene acasa si acesta mi-a sarit in ochi, mai ales ca a fost si destul de ieftin. Il recomand, din pacate insa produsele Kiko nu se gasesc si la noi.

Eyebrow Marker

Crema de zi Mario Badescu Honey Moisturizer. Am mai scris cateva cuvinte despre crema si aici. Pe masura ce am tot folosit-o parca imi place si mai mult. Cred ca daca voi prinde vreo reducere buna la ea ca mi-o voi mai cumpara.

Mario Badescu Honey Moisturizer

Apivita PROPOLINE sampon anti-matreata nu mi-a placut mai deloc, nici cum imi arăta parul dupa ce ma spalam cu el si nici nu am vazut vreun efect cat timp l-am folosit. I l-am dat prietenului meu ca sa il termine si nici lui nu prea i-a placut. Deci cu siguranta pe el nu il voi mai cumpara.

Apivita

Si mai erau cateva, dar le-am aruncat ambalajul si nu mai am cum sa vi le arat.

Voi ce produse consumati cel mai repede?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “New Empties”

  1. trebuie sa imi pun in cap sa termin si eu produsele incepute…. am luat si eu o crema d efata de la mario badescu , o folosesc de o saptaana…sa vedem, am prins reduceere 35% de black friday

Leave a Reply

