November Beauty Products

Este sfarsitul lunii ceea ce inseamna ca este timpul sa va arat ce produse mi-au intrat la suflet luna aceasta. O sa fie o postare mai scurta si rapida deoarece sunt pe graba, fac bagaje si ma pregatesc pentru mini-vacanta din zilele urmatoare.

November Beauty Products

BB Cream-ul de la Skin79 imi place cum se intinde pe pielea mea, este un produs cremos si hidratant.

Fard MAC White Jeanius pe care imi place sa il aplic in coltul intern al ochilor si ca iluminator pe arcade, varful pometilor sau chiar in centrul buzelor.

Crema pentru corp Vanilla Delite de la Lush cu nuca de cocos, kiwi si vanilie. Pur si simplu ador acesta crema, miroase atat de bine si imi iubesc mainile si picioarele dupa ce ma dau cu ea. Cred ca si hainele mele sunt la fel de incantate de fiecare data cand o folosesc.🙂 Are o textura fina care este absorbita rapid de piele fiind potrivita pentru utilizare in orice moment al zilei. O cantitate mica de produs este suficienta pentru o aplicare lejera iar pielea corpului sa devina incredibil de fina si parfumata.

Crema pentru maini de la Apivita este foarte catifelata, are o textura usoara care intra repede in piele si un miros subtil, placut.

Lipgloss-ul de la MAC Pink Lemonade. Imi place foarte mult culoarea pe care o are si cum se vede pe buzele mele. Nu este lipicios fiind foarte placut la purtare.

Balsamul leave-in Gliss Express-Repair Oil Nutritive cu sapte uleiuri hranitoare pentru parul lung cu varfuri despicate. Imi place in mod special pentru ca ma ajuta la pieptanare. Il pulverizez pe par si astfel il descurc mult mai usor.

Mascara Terrybly de la By Terry nuanta Iconic Bordeaux. Este un rimel ce actioneaza si ca un ser pentru gene, stimuland cresterea lor. Ofera volum, lungeste si defineste genele, iar culoarea pe care o are este superba. Este primul rimel pe care il incerc intr-o alta nuanta decat negru si imi place la nebunie efectul.

Care au fost produsele voastre preferate din luna Noiembrie?

Va doresc tuturor un decembrie frumos cu multe momente placute.

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “November Beauty Products”

  1. Ma bucur ca iti plac produsele grecesti de la Apivita si Korres (asta l-am vazut in alt post)..sunt f bune desi un pic cam piperate la pret, cel putin aici pe plan local… Sunt cele mai bune marci ale lor, si cat mai bio posibil. Eu de la Apivita folosesc un scrub de fata cu samburi de masline si lavanda si este senzational…l-as folosi zilnic daca as putea dar este destul de puternic.

    1. Da, imi plac tare mult balsamurile de buze, vreau sa imi cumpar toate culorile🙂. Si gelurile de dus sunt bune. De la Apivita am avut un sampon care nu m-a dat pe spate, dar crema de maini e buna.

  2. Si mie imi place foarte mult nuanta gloss-ului si daca spui ca nu e nici lipicios :X Si crema de corp de la Lush pare delicioasa, eu sunt innebunita dupa cocos si vanilie:))

  3. Balsamul de la Gliss e intr-adevar foarte folositor daca ai parul lung, subscriu la ce ai spus :)! Si imi place glossul de la Mac, pare a avea o culoare adorabila :X!

Leave a Reply

