What is in My Travel Makeup Bag

Travel

Pentru cateva zile voi fi plecata din tara intr-o minivacanta si m-am gandit sa va arat si voua ce produse voi lua cu mine in trusa de make-up.

Se apropie cu pasi repezi sarbatorile de iarna si sunt sigura ca o parte dintre voi va calatori cu aceasta ocazie. Sper ca acest articol sa va ajute si pe voi sa impachetati eficient si usor produsele cosmetice.

What is in My Travel Makeup Bag

Am hotarat sa imi iau cu mine paleta Naked 2 deoarece este ideala pentru calatorii si are cam tot ce am nevoie pentru machiajul de baza al ochilor. Plus ca are si acea pensula cu doua capete.

Posietint de la Benefit pe care il pot folosi si pentru buze si pentru obraji.

MAC Restores Dazzle! Cremeblend Blush.

Mini-parfum Pure Poison de la Dior.

Girl Meets Pearl de la Benefit pe care il voi folosi ca iluminator.

Balsamul de buze Korres Mango Lip Butter, preferatul meu din acest moment.

By Terry – Mascara Terrybly nuanta Iconic Bordeaux. Este un rimel tare bun, imi place mult.

Creionul pentru sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills.

Creion pentru ochi Essence nuanta 22 Taupe Me!.

Ruj CHANEL Rouge Coco Shine ‘Sourire‘.

Primer pentru ochi Urban Decay.

Lipgloss MAC Pink Lemonade.

24/7 Concealer Pencil de la Urban Decay nuanta CIA. Imi place, il folosesc aproape in fiecare zi, este foarte pigmentat, cremos si usor de aplicat. Il recomand cu drag.

Rimel Aqua Smoky Lash de la Make Up For Ever.

Pensula pentru aplicarea fardului de la MAC – 219 Pencil Brush.

Ruj de la Rimmel Lasting Finish nuanta 107, un rosu burgund tare frumos.

Ondulator de gene. Nelipsit din geanta de make-up.

BB Cream-ul de la Skin79 varianta travel. Are o textura delicata si este un produs foarte hidratant care se absoarbe rapid in piele.

Si cam acestea sunt toate produsele de make-up. Multe ar zice unii, dar eu spun ca sunt suficiente.

Voi ce mai adaugati in trusa de make-up atunci cand plecati in vacanta?

P.S.: La multi ani tuturor Andreelor si Andreilor! Sper ca ati avut o zi frumoasa!

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “What is in My Travel Makeup Bag”

  1. Sunt foarte tentata sa cumpar si eu Naked 2, desi stiu ca nu am nevoie de inca o paleta de farduri. Ah, si un blush crema de la Mac mi-ar mai trebui, mai ales ca observ ca esti multumita de produs😀

Leave a Reply

