Colectia mea de oje

Daca pana acum vreun an si jumatate aveam maxim cinci oje pe care le tot roteam, in ultima perioada am tot adunat si inca mai adun, mini-colectia mea s-a marit semnificativ. O parte dintre ele le-am mai si dat, daca o nuanta nu imi place foarte tare prefer sa o ofer unei prietene sau surorii mele deoarece stiu ca la mine s-ar usca degeaba. Cateva oje dintre cele care mi-au mai ramas nu am apucat sa le folosesc inca, dar cu sigurantain luna decembrie le va veni si lor randul.

Nu pot spune ca sunt cea mai mare fana a ojelor, dar imi place sa am nuante cat mai multe si diferite care sa imi bucure privirea si atunci cand am nevoie sa am de unde alege. Totusi mai mult de 40 de lei nu ma indur sa dau pe o oja oricat de mult mi-ar placea.

M-am gandit sa va arat si voua colectia mea si am horatat sa le ordonez dupa firma pentru ca mi s-a parut mai simplu. Si oricum culori nu prea mai am asemanatoare.

Deborah Lippmann

Essie+Zoya

Essence

Flormar

Kiko

OPI+China Gaze+Just Cosmetics

Orly

Barry M

Maybelline+Sephora+Farmasi+Gosh+Revlon

Isadora

Cea mai incantata sunt de cele doua oje Zoya si vreau sa imi cumpar cat mai multe nuante pe viitor. Si cea mai aiurea este cea de la Maybelline pe care am primit-o la o revista.

Intrebarile mele pentru voi sunt: la ce oja v-ti dori sa mai vedeti NOTD? Si ce oje mai imi recomandati?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Colectia mea de oje”

  1. Ai o colectie foarte, foarte frumoasa!🙂
    Preferatele mele sunt cele Zoya, daca te impaci cu pensula lor cred ca merita sa investeti in cateva culori, rezistenta lor este magica😀 Si Essie Bahama Mama imi place muuult de tot!
    Te pup

    1. Multumesc Georgy, a ta este si mai frumoasa. Mie imi place pensula celor de la Zoya, ma inteleg cu ea. Vreau sa trec cat de curand pe la sediul lor sa imi mai cumpar cateva nuante.
      Essie Bahama Mama este tare, tare frumoasa.

  2. oja de la gosh mi se pare foarte draguta. Pana acum eu nu am avut oje scumpe dar in iarna asta am pus labuta pe 5 oje china glaze din colectia de craciun din anul acesta:d sunt superbe si rezistente. O sa fac si un notd cu ele

    rosemerta.blogspot.com

Leave a Reply

