MAC Myth

Myth a fost o lunga perioada de timp rujul meu preferat de la MAC. Il purtam aproape in fiecare zi. Apoi nu mi-a mai placut, simteam ca nu mi se mai potriveste deloc culoarea pe care o are si gaseam mereu alte nuante care sa ma atraga mai mult. Acum mi-am propus sa il termin cat pot de repede pentru ca imi face cu ochiul un alt ruj nude si mai frumos.🙂 Si stiind ca il mai am pe acesta de la MAC parca nu imi vine sa mai imi cumpar un altul.

Ca o scurta prezentare, Myth face parte din gama rujurilor MAC cu finish SATIN, ceea ce insemna ca are o textura cremoasa, confera buzelor un aspect opac, cu un pic de luciu. Este o nuanta de ruj nude bej-pal, o combinaţie între un roz şi o piersicuta, apropiata de culoarea pielii mele. Il pot asorta foarte bine cu un machiaj intens al ochilor, nu este nici prea tern nici prea glossy, dar pentru a-l aplica usor pe buze va recomand ca acestea sa fie perfect hidratate.

Si daca tot ma dau cu el destul de des in ultimul timp am zis sa va arat si voua cum se vede pe buzele mele.

Va place?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “MAC Myth”

    1. 🙂 Dupa parerea mea, Myth este un ruj care iti place astazi si poate peste o saptamana crezi ca ce a fost in capul tau de l-ai cumparat, pe urma iar iti place…daca vrei sa il cumperi eu iti zic sa il incerci inainte. Conteaza mult si culoarea buzelor si a pielii tale.

  1. Vai, e divin! Eu niciodata n-am dat atentie produselor MAC din cauza pretului, dar rujul asta e de vis! Cred ca mi-ar parea rau sa-l folosesc pana s-ar termina, la cat de superba e culoarea.🙂

    1. Nu. Nu acoperă bine și mi se pare o nuanță dificilă. Nu am văzut pe nimeni cu astfel de ruj căruia să îi stea bine. Din păcate, nici în fotografie nu pare a se așeza bine pe buze. Poate mă înșel.

      1. Da, intr-adevar este o nuanta dificila. Dupa cum am scris si mai sus nici mie nu mi-a placut tot timpul. Eu zic ca este un ruj nude care merita incercat, s-ar putea sa iti placa mult sau poate deloc, totusi trebuie sa fii destul de atenta atunci cand il aplici pe buze.

Leave a Reply

