Lac de unghii Farmasi

Ati vazut in poza de duminica de pe Instagram ca imi faceam unghiile. Oja pe care am ales-o este de la Farmasi nuanta 84. Cred ca este prima oja Farmasi pe care o incerc dupa multa vreme. Mi-a placut cand am vazut-o la stand in sticluta si mi-am cumparat-o fiind si foarte ieftina, daca nu ma insel costa in jur de 5 lei. Este un albastru inchis si bland cu particule dense de sclipici argintiu.

Se vede frumos pe unghii, chiar si dintr-un singur strat, se aplica bine si se usuca intr-un timp relativ scurt: cam 20-30 de minute maxim. Trebuie insa sa mentionez ca miroase puternic a vopsea, nu stiu daca toate ojele Farmasi au acest miros insa mie nu prea imi place.

Am aplicat un singur strat de oja peste o baza protectoare de la Barry M. Rezista bine chiar si astazi dupa patru zile. S-a luat decat putin la varfuri dupa cum se vede si in poza. Cred ca imi va fi mai greu atunci cand o voi da jos de pe unghii.

Voua va place?

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Lac de unghii Farmasi”

Leave a Reply

