Modele interesante pe unghii

Nu sunt cea mai priceputa atunci cand vine vorba de a incerca modele de manichiura artistica pe unghiile mele. De fapt nu am incercat decat o singura data, nu prea am stare si nici rabdare, dar imi place sa privesc operele de arta pe care reusesc sa le faca alte persoane. Am gasit, cautand pe internet, cateva modele deosebite pe care le-as incerca si eu cu drag, daca m-as descurca. Pot fi deasemenea si o sursa de inspiratie pentru unele dintre voi.

sursa

Ce model va place mai mult?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Modele interesante pe unghii”

Leave a Reply

