Dischete demachiante pentru ochi Balea

Cum solutia micelara de la Bioderma, preferata mea, este pe terminate (am facut greseala sa imi cumpar ultima data varianta de 250 ml) m-am gandit sa mai incerc si altceva (bineinteles pana o voi cumpara din nou) pentru demachierea ochilor.

Nu am mai intrat de ceva timp intr-un magazin DM, nu am nici unul in drumul meu, iar cel mai aproape de mine este cel de la Unirii la care nu ajung foarte des. Dar cum saptamana trecuta am fost in Auchan-ul din Militari in cautarea rujului de la Rimmel (pe care l-am cumparat si mai ieftin, 22 lei si era si neincercat, apropo de ce scriam pe facebook) am intrat de curiozitate si in magazinul DM de acolo. Uitandu-ma asa printre rafturi mi-a atras atentia aceasta cutiuta de la Balea; cutiuta ce contine 100 de dischete demachiante pentru ochi, fara ulei.

Descriere: Dischetele demachiante pentru ochi de la Balea inlatura delicat, dar eficient, toate tipurile de machiaj pentru ochi, chiar si cel rezistent la apa. Ceaiul verde pentru ingrijire va protejeaza pielea.

Le-am incercat inca din prima seara. Mi-a placut ca nu m-au usturat ochii de la ele, fiecare discheta este umeda si moale, usor de folosit si cred ca mi-ar putea fi de mare ajutor in calatorii. Sunt recomandate si persoanelor care poarta lentile de contact. In schimb nu imi place faptul ca nu inlatura bine machiajul, este nevoie sa folosesc 5-6 discuri demachiante si nici asa nu pot spune ca au eliminat rimelul in totalitate, iar daca mai este si waterproof cu atat mai putin. Au si un miros slab, ciudatel as zice eu, dar nu se simte decat daca bagi nasul in cutie.

Au o formula delicata (fara alcool, parfum, uleiuri minerale) care ne ajuta sa indepartam machiajul cat mai bland, dar din pacate nu sunt eficiente pentru mine. Ma bucura si lista de ingrediente care este ok, nu am vazut nici macar un iritant. Oricat as mai trece cu vederea ingredientele produselor pentru fata, cu ce folosesc la ochi nu vreau sa fac greseli.

Dischetele mi se par si foarte subtirele, am impresia ca se rup imediat si imi intra asa degetele prin ele. Mi-as fi dorit sa fie macar cum sunt cotonelele.

Per total, daca sunteti niste persoane comode si va doriti niste produse care sa indeparteze un machiaj usor va recomand sa incercati si aceste dischete demachiante Balea. Pretul este de 12 lei in magazinele DM.

Voi le-ati incercat? Cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Dischete demachiante pentru ochi Balea”

    1. Merita, cum am spus si mai sus daca nu te machiezi prea tare. Cred ca sunt potrivite fetelor tinere, adolescente. Eu nu folosesc deloc servetele demachiante, nu imi plac.

Leave a Reply

