Noile colectii de Craciun

Stiu ca este prea devreme ca sa vorbim de Craciun, dar ieri am fost la Sephora si au adus noile colectii speciale de Sarbatori.

De cum intri in magazin, nu stii la ce sa te opresti mai intai, iar luna viitoare cred ca imi va fi si mai greu sa ma decid cu ce sa plec acasa. In functie de buget si de ce va doriti puteti gasi produse care sa va faca sa zambiti.

M-am gandit sa va arat ce mi-a atras mie atentia.

Gloss de buze sub forma de acadea Sephora 25 LEI

O cutie cu 4 surprize Sephora 68 LEI

O trusa Chic Guimauve Sephora

O bagheta cu trei pensule pentru machiajul ochilor Sephora

Kit Aqua Eyes Holodiam Make Up For Ever 136 LEI

Set de cinci creioane Sephora Jumbo 12H

Un set The Paparazzi cu 15 oje Nails inc. 199 LEI

Un set cu patru miniparfumuri Benefit : Leelee, Gina, Bella, Sasha. Fiecare are 10 ml. Decat la acesta stiu sigur pretul pentru ca i-am facut poza: este 162 LEI.

Kit cu 6 lacuri de unghii Urban Decay

Un spray de corp si de par cu sclipici Sephora – auriu si argintiu 42 LEI

Paleta Too Faced Glamour To Go Sugar Edition

Si am mai vazut un set tare interesant de farduri, dar nu mai stiu cum se cheama si nu il gasesc pe internet. O sa ma interesez si va anunt!

Voi ati fost zilele acestea la Sephora? Ce v-a placut?

P.S. In magazinul Sephora din noul mall Ploiesti Shoping City au paleta Naked de la Urban Decay la pretul de 172 lei, paleta Smoked de la Urban Decay la pretul de 196 lei, noua paleta The Vice Palette de la Urban Decay la pretul de 199 lei si paleta Deluxe Shadow Box. Asa ca daca aveti drum pe acolo e bine sa intrati o fuga.

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Noile colectii de Craciun”

  1. Eu am ochit trusa urban decay naked pe care am si luat-o si astept si naked 2 si imi place spray-ul acela de corp pe care nu l-am vazut dar de care am aflat de la tine si mi-ar place sa il am, imi plac ojele urban decay asa ca tb neaparat sa mai dau o tura🙂

Leave a Reply

