Bourjois Healthy Mix Concealer

Nu aveam intentia sa imi iau acest anticearcan. Cand mi-am cumparat fondul de ten din aceeasi gama anticearcanul l-am primit cadou.

Nu l-am folosit de la inceput, aveam altele pe care trebuia sa le termin si care imi placeau mai mult. Dar in ultimele saptamani i-am acordat si lui o sansa.

La fel ca si fondul de ten Healthy Mix, acesta contine o formula imbogatita cu extracte din fructe pentru un ten sanatos si radiant:

Caisa – luminozitate
Pepene – hidratare
Mar – antioxidant
Ghimbir – energie

Anticearcanul este disponibil in trei nuante, a mea este numarul 52, la fel ca si cea pe care o am la fondul de ten. Culoarea este ok, totusi parca are o usoara tenta de galben-galbui.

De fond de ten sunt multumita, dar acest anticearcan nu m-a surprins in nici un fel. Produsul este cremos, dar in acelasi timp mi se pare greoi si imi incarca prea mult si inutil zona de sub ochi. Are o acoperire buna, trebuie aplicat in cantitati mici, dar nu imi place ca la mine tinde sa se fixeze in ridurile fine de sub ochi si sa le scoata in evidenta.

Intr-adevar cu el pot estompa imperfectiuni precum zonele pigmentate, roseata sau cearcanele dar eu mi-as fi dorit sa fie ceva mai light. In schimb imi place faptul ca imi acopera cu succes linile rosii din lateralele nasului si ca se intinde cu usurinta. Eu il aplic cu ajutorul degetelor, prin tapotari usoare.

Tubuletul in care vine este usor si practic, dar cand apas pe el iese mai mult produs decat imi trebuie si am senzatia ca astfel se risipeste. Raman mereu cu anticearcan in plus pe degete. Mi-as fi dorit sa pot controla mai bine cantitatea minima de produs pe care vreau sa o scot din tub.

Pretul nu il stiu sigur, dar cred ca este in jur de 38-40 de lei, depinde de magazin.

Voi l-ati incercat? Va place?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Bourjois Healthy Mix Concealer”

  1. I-am tot dat tarcoale la Sephora dar si mie mi s-a parut prea heavy asa ca m-am razgandit. Pana la urma tot pe cel de la Maybelline l-am recumparat.

Leave a Reply

