Lac de unghii Just Cosmetics

P.S. De cateva zile au deschis si un magazin in Afi.

Just Cosmetics

Nu ati mai auzit de el? Nici eu, pana acum cateva zile.

Vineri am avut o zi agitata cu multa treaba de facut si multe intalniri. Una a fost la Romana, iar cealalta la Unirii si cum distanta dintre cele doua nu este foarte mare am luat-o frumusel pe jos. Cand am timp imi place sa merg mult pe jos, sa ma plimb pe strada chiar si daca sunt singura.

Astfel intre Universitate si Unirii am descoperit un magazin de cosmetice ce poarta numele Just Cosmetics. Va dati seama ca nu am rezistat si am intrat in el, mai ales sa vad de ce este asa de aglomerat. Raspunsul a venit foarte repede, produsele sunt foarte ieftine si au cam de toate inauntru: oje, rujuri, perii, cercei…etc, tot ce vrei si ce nu vrei.

Eu mi-am ales doua oje, au foarte multe culori pe alese, iar pe una dintre ele o veti vedea in articolul de astazi. Fiecare a costat 3.9 lei.

Nuanta este 059 si este un fel de verde smarald inchis cu particule de sidef. Imi place mult culoarea, se potriveste sezonului rece.

Oja se usuca rapid, se intinde usor si rezista foarte bine pe unghii pana acum. Devine opaca dupa ce aplic doua straturi.

Voua va place?

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Lac de unghii Just Cosmetics”

  1. produsele sunt bune!nu foatre bune dar te scot din impas!au rimel foarte bun ,pudra,fard de obraz,ruj sunt ok

  2. Cautam informatii despre aceste produse, dar nu am gasit decat postarea ta. Am dat si eu de magazinul Just Cosmetics saptamana trecuta, am cumparat cateva produse, dar nu mi se par deloc calitative. Sunt ieftine, culorile ne fac cu ochiul, dar chiar nu le recomand, waste of money… Ma gandeam sa atentionez viitoarele cumparatoare.
    Am luat 2 oje nr. 007 si 045, ambele necesita cel putin 3 straturi si nu se usuca prea repede, dar nuantele sunt dragute.
    Am mai luat si rujuri nuantele 14, 05, 08; aparent mate, dar cand incepi sa le folosesti vezi ca au un oarecare shimmer, nu ma incanta deloc textura lor pe buze. Atat rujurile, cat si creioanele si paletele de farduri am observat ca sunt inscriptionate cu marca MAC (daca dezlipim eticheta cu “just cosmetics”). Posibil au fost facute de chinezi ca replici MAC, dar nici macar replici nu le pot numi.. fiind deloc reusite.
    Fardurile aparent au un sidef deasupra, dar daca il stergi .. acestea sunt in realitate mate, totodata nefiind deloc pigmentate.
    Mai jos va las cateva poze cu aceste produse. Am dezlipit toate etichetele cu “Just cosmetics” de pe toate partile si de pe toate produsele, unde acestea apareau.



      1. Desigur, nu generalizez in legatura cu produsele lor, de aceea am mentionat si nuantele produselor incercate de mine.

  3. Vai de mine, de cum am vazut-o pe Facebook am si intrat sa comentez😀 E superbaaaaa! Perfecta nuanta asta de verde, oare unde gasesc si eu asa minunatie? :X Unde mai pui ca e si ieftina🙂

Leave a Reply

