Ce-mi mai face cu ochiul prin magazine

Incerc sa ma abtin cat pot de mult in a mai cumpara lucruri de care nu am neaparata nevoie. Mai este foarte putin si vine luna decembrie, luna cadourilor, luna sarbatorilor, luna petrecerilor si a evenimentelor festive. Si cum nu vreau sa ma trezesc in ultimul moment fara resurse ma straduiesc sa fac economii. In schimb nu ma opreste nimeni sa visez si sa imi mai arunc cate-un ochi prin magazine, din cand in cand.🙂

La Zara pe site am vazut o geanta care imi place din poze, dar inca nu am ajuns in magazine sa o ating. Este la pretul de 169.00 RON.

STUDDED SNEAKER Zara. 329.00 RON. Se apropie foarte mult de modelul pantofilor sport originali creati de Isabel Marant.

Pullover H&M. 129 RON

Parka H&M. 229 RON. Desi la majoritatea gecilor si paltoanelor au reduceri, din pacate aceasta nu se afla printre ele.

Basic Cardigan de la Zara. La acesta am trisat putin pentru ca mi l-am luat deja. Este disponibil pe mai multe culori la pretul de 69.00 RON.

Zara scarf. 129.00 RON. Dar cred ca o voi gasi si la reduceri.

Zara  229.00 RON 

Hanorac New Look cu pisicuta.

Voi ce ati mai vazut prin magazine si v-a placut?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “Ce-mi mai face cu ochiul prin magazine”

  1. Dragut wishlist dar nu as da 129 lei pe o esarfa doar pentru ca scrie Zara pe ea. Materialul nu pare a fi nici cashmere si nici matase naturala ca sa spun ca merita. Imi plac mult pantalonii, cred ca sunt mai degraba leggings- daca este asa, au din nou un pret exagerat.

Leave a Reply

